آیا واقعا در تصویر جدید سریال The Falcon and the Winter Soldier اشاره‌ای به X-Men شده؟

دوشنبه 9 دی , 1398

چند روز پیش یک سری تصاویر از پشت صحنه سریال The Falcon and the Winter Soldier منتشر شد که در آن عوامل فیلم در استودیو آتلانتا در حال تصویربرداری از یک صحنه اکشن بودند. در این تصاویر می‌شد شخصیت‌های بارون زیمو، باکی بارنز و سم ویلسون را دید. حالا باز هم یک تصویر جدید دیگر برای این سریال منتشر شده که انگار می‌خواهد اشاره ظریفی به یکی از مجموعه‌های مارول کند. در این تصویر جدید از پشت صحنه فیلمبرداری سریال The Falcon and the Winter Soldier انگار پرچمی وجود دارد. در این پرچم می‌شود نماد ستاره، شیر و ماه را دید و می‌توان گفت که شباهت زیادی بین این پرچم و پرچم کشور Madripoor وجود دارد. اینجا می‌توانید تصویری که گفتیم را ببینید:

در مورد این تصویر طرفداران قدیمی مجموعه فیلم‌های X-Men چیزهای جالبی می‌دانند! چون آن‌ها به احتمال زیاد با کشور مادریپور در دنیای کامیک مارول آشنا هستند. این کشور از مکان‌های مورد علاقه میوتنت‌های اصلی مجموعه بوده است و در جنوب شرقی آسیا قرار دارد. بار اول که کشور مادریپور پایش به دنیای کامیک باز شد، در شماره ۳۲ کامیک New Mutants بود. این کشور توسط کریس کلیرمونت و استیو لیالوها خلق شد و در دهه ۸۰ از مکان‌های محبوب ولورین بود. کشور مادریپور توسط افراد مختلفی هم اداره شده است. این کشور را در یک مقطع زمانی هایدرا و در یک مقطع زمانی دیگر دیکن (کسی که پسر ولورین است) اداره می‌کرد.

حالا اصلا معلوم نیست که این کشور در سریال The Falcon and the Winter Soldier چه کار می‌کند؟ شاید قرار است شخصیت‌های این سریال ارتباطی با هایدرا و هلموت زیمو داشته باشند. شاید هم این پرچم قرار است از اولین اشاره‌ها به میوتنت‌ها در دنیای سینمایی مارول باشد.

سریال The Falcon and the Winter Soldier قرار است در پاییز سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش شود. در این سریال سباستین استن در نقش باکی بارنز (وینتر سولجر)، آنتونی مکی در نقش سم ویلسون (فالکون)، دنیل برول در نقش هلموت زیمو، امیلی ونکمپ در نقش شارون کارتر، وایت راسل در نقش جان واکر، میکی ایشیکاوا و دزموند چیام بازی خواهند کرد.

منبع: comicbook.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *