قدرتمندترین شخصیت دنیای مارول از نظر کوین فایگی

سه‌شنبه 10 دی , 1398

یک دهه از شروع کار دنیای دسینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) می‌گذرد و طی این دوره یک عالمه شخصیت با توانایی‌های گوناگون با روح و روان ما بازی کرده‌اند! طی این مدت با هر فیلم از مارول استودیو این سوال که کدام شخصیت قدرت بیشتری نسبت به دیگر قهرمان‌ها دارد مطرح می‌شد و طرفداران این دنیا هم به هواداری از قهرمان مورد علاقه‌شان می‌پرداختند. حالا رییس مارول استودیو کوین فایگی در یک جلسه پرسش و پاسخ در آکادمی فیلم نیویورک نظر خودش را درباره این سوال گفته و قدرتمندترین شخصیت فیلم های مارول را واندا ماکسیموف یا اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن معرفی کرده است. او در این باره گفته:

اگر شما فیلم انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) را دیده باشید، می‌بینید که واندا ماکسیموف فاصله‌ی چندانی تا کشتن تانوس نداشته است. در آن صحنه من توانستم اوج ترس تانوس را ببینم و به نظرم اگر تانوس در آن لحظه از بقیه برای دور کردن واندا کمک نگرفته بود، کارش تمام شده بود.

قدرتمندترین شخصیت دنیای مارول

البته ما پیش از این‌ هم از دیدن نیروی واندا در فیلم‌های این مجموعه شگفت‌زده شده بودیم. واندا در کمیک‌ های مارول هم قدرت‌نمایی می‌کند و شما می‌توانید بخشی از توانایی‌های شگرف او در در داستان‌های House of M ببینید. در آینده هم قرار است مجموعه واندا ویژن (WandaVision) نگاه تازه‌ای به قدرت‌های او بیندازد و زندگی او را از زوایای مختلف بررسی کند. این سریال قرار است از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش شود و کوین فایگی درباره آن گفته است:

در سریال WandaVision  ما فرصت بیشتری برای گفتن داستان‌های جدید پیرامون واندا داریم و اطلاعات بیشتری از قابلیت‌های او دریافت می‌کنیم. یک‌بار دیگر هم به‌ سراغ شخصیت ویژن می‌رویم. قرار است بیشتر از قبل به ماجراهای او بپردازیم. مهم‌تر از همه این‌ها بالاخره به‌سراغ اسمی می‌رویم که فکر می‌کنم در دنیای سینمایی مارول بسیار کم شنیده شده یعنی اسکارلت ویچ (Scarlet Witch).

من که شخصا  نمی‌توانم برای دیدن واکنش طرفداران کمیک‌های مارول صبر کنم. خصوصا که آن‌ها از قبل با اسکارلت ویچ آشنایی کاملی دارند و مطمئن هستم که سریال WandaVision  آن‌ها را به وجد خواهد آورد؛ این سریال قرار است از دلایل معروف ‌شدن واندا به این لقب بگوید و تفاوت‌های واندا ماکسیموف با حال و هوای قبلی نسبت به اسکارلت ویچ را بیان کند. در مجموع می‌توانم بگویم که چون قبلا در فیلم‌ های مارول باز هم این شخصیت واندا را داشته‌ایم الان خیلی هیجان‌زده هستم که قرار است پرده از زوایای جدید زندگی‌اش برداشته شود!

سریال وانداویژن برای سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده و قرار است در ۶ قسمت پخش شود. فیلم‌برداری این سریال که درش الیزابت اولسن (برای نقش واندا) و پل بتانی (در نقش ویژن) بازی می‌کنند مدتی است که شروع شده و اخیرا هم تصاویری از پشت صحنه مراحل ساختش منتشر شده است.

منبع: comicbook.com

محصولات مرتبط

۱ پاسخ
  1. گودزیلا
    گودزیلا گفته:

    مدیر مارول کی گفت که واندا ماکسیموف قویترین مارول؟ ثور از همشون قوی‌تر

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *