بهترین آثار نتفلیکس در سالی که گذشت: فیلم Murder Mystery و سریال Stranger Things 3

چهارشنبه 11 دی , 1398

از آنجایی که آخرین روزهای سال ۲۰۱۹ هم سپری شد نتفلیکس (Netflix) آمار پخش فیلم ها و سریال هایش را طی سالی که گذشت منتشر کرده است و طبق این آمار فیلم سینمایی راز جنایت (Murder Mystery)) پربیننده‌ترین اثر نتفلیکس بوده است. ملاک نتفلیکس برای به دست آوردن تعداد افرادی که یک فیلم را دیده‌اند این بوده که چه تعدادی حداقل دو دقیقه از یک فیلم یا قسمتی از یک سریال را طی ۲۸ روز اول عرضه‌اش تماشا کرده‌اند؟ تماشای آثاری که کمتر از ۲۸ روز است که عرضه شده‌اند هم بر اساس پیش‌بینی‌ها تخمین زده شده است.

اینجا می‌توانید ۱۰ اثر پربیننده نتفلیکس در سال ۲۰۱۹ را ببینید:

  1. Murder Mystery
  2. Stranger Things 3
  3. Six Underground
  4. The Incredibles 2
  5. The Irishman
  6. The Witcher
  7. Triple Frontier
  8. Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile
  9. The Umbrella Academy
  10. The Highwaymen

در این لیست هم فیلم ها و هم سریال‌ها در کنار هم هستند. همانطور که می‌بینید فیلم سینمایی Murder Mystery رتبه اول را به خودش اختصاص داده است و از میان این ۱۰ اثر، ۹ تای آن‌ها را خود نتفلیکس ساخته است. تنها اثری که در این لیست متعلق به نتفلیکس نیست انیمیشن شگفت انگیزان ۲ است. این انیمیشن هم قرار است از ۹ مرداد ۱۳۹۹ (۳۰ ژوییه ۲۰۲۰) از نتفلیکس جدا شود و دیگر از سرویس استریم دیزنی پلاس در دسترس طرفداران باشد.

لیست بعدی که می‌خواهیم به شما نشان بدهیم لیست ۱۰ سریال پربیننده نتفلیکس است:

  1. Stranger Things 3
  2. The Witcher
  3. The Umbrella Academy
  4. Dead to Me
  5. You: S2
  6. When They See Us
  7. Unbelievable
  8. S Education
  9. Thirteen Reasons Why: S3
  10. Raising Dion

همانطور که می‌بینید در لیست سریال‌ های نتفلیکس فصل سوم سریال Stranger Things اولین رتبه را دارد. بعد از آن سریال ویچر با حضور هنری کویل قرار دارد که تنها ۱۰ روز از انتشارش می‌گذرد و آمارش بر اساس تخمین‌ها پیش‌بینی شده است. از انتشار فصل دوم سریال You هم چیزی نمی‌گذرد بنابراین شرایط این سریال هم مشابه سریال ویچر است. لازم به ذکر است که همه این سریال‌ها را خود نتفلیکس ساخته است.

حالا بیایید لیست پربیننده ترین فیلم سینمایی های نتفلیکس را ببینید:

  1. Murder Mystery
  2. Six Underground
  3. The Incredibles 2
  4. The Irishman
  5. Triple Frontier
  6. Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile
  7. The Highwaymen
  8. Spider-Man: Into the Spider-Verse
  9. Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2
  10. Secret Obsession

در این لیست راز جنایت با بازی آدام سندلر و جنیفر انیستون رتبه اول را به خودش اختصاص داده است. فیلم مرد ایرلندی که آخرین اثر مارتین اسکورسیزی است هم در این لیست رتبه چهار گرفته است. در این لیست هم اکثر فیلم ها مال خود نتفلیکس هستند. ۳ مورد از این آثار که مال نتفلیکس نیستند انیمیشن هستند.

اگر بخواهیم یک جمع‌بندی نهایی بر اساس این آمار کنیم باید بگوییم که سال ۲۰۱۹ سال خوبی برای نتفلیکس بوده است. البته در سالی که پیش رو داریم سرویس استریم دیزنی پلاس قرار است غوغا کند. این سرویس همین الانش هم با برداشتن محصولاتش از روی نتفلیکس ۱ میلیون از کاربران نتفلیکس را برای خودش برداشته است! آمازون هم این روزها روی پروژه‌های جالبی مثل سریال ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) کار می‌کند.

سال ۲۰۲۰ ممکن است سال سختی برای این سرویس‌ها باشد ولی این رقابت می‌تواند کاملا به نفع طرفداران و تماشاچیان پیش برود و آثار سینمایی و سریال ها را باکیفیت‌تر و جالب‌تر کند! شما در این باره چه نظری دارید؟ کدام یک از آثاری که در این ۳ لیست نام بردیم را تماشا کرده‌اید؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش نظرات سایت نرد هستیم.

منبع: ca.ign.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *