فیگور جدید فانکو و شخصیت The Mandalorian!

پنج‌شنبه 12 دی , 1398

سریال ماندالورین (The Mandalorian) در مجموعه بزرگ سرویس استریم دیزنی پلاس یک جوری درخشید که هیچ کس توقعش را نداشت. این سریال حتی وفادارترین طرفداران سری فیلم های جنگ ستارگان (Star Wars) را شگفت‌زده کرده است و حالا می‌خواهد با شخصیت مرموز ماندالورین، همه را بازی بدهد. از آن بازی‌هایی که خود مخاطب هم دلش می‌خواهد بازی بخورد!

در قسمت آخر فصل اول سریال The Mandalorian یک صحنه کوتاه از این شخصیت مرموز پخش شد و بعد هم دیگر هیچ خبری از آن نشد. حالا گویا می‌خواهند شخصیت او را با یکی از فیگورهای جدید فانکو فاش کنند. این برای جذب مخاطبان خیلی هوشمندانه است.

اکثر طرفداران وقتی که این شخصیت مرموز را در قسمت پنجم سریال The Mandalorian دیدند گفتند که او بوبا فت (Boba Fett) است. یعنی همان جایزه بگیر معروفی که در سری فیلم‌ های جنگ ستارگان چندین بار ظاهر شده است. این حدس از آنجایی می‌آید که ماجراهای این قسمت روی سیاره تاتوئین (Tatooine) رخ می‌دهد و هنگاه راه رفتن این شخصیت صدای خاصی به گوش می‌رسد. شرکت فانکو هم تصاویری از فیگورهای جدیدش از ماندالورین منتشر کرده و در یکی‌شان دقیقا به همین شخصیت اشاره شده است.

همانطور که می‌دانید این فیگورها به فانکو پاپ (Funko Pop) معروف هستند و برای اکثر فیلم‌ ها، سریال ها یا حتی بازی های ویدئویی تولید می‌شوند. برای ماندالورین هم حتما فیگورهای زیادی خواهند آمد و در این تصاویر ۱۰تای آن‌ها را می‌شود دید. در تصویر اول ۵ فیگور را می‌بینیم که شخصیت های ماندالورین، Q9-0، Paz Vizla، ماندالورین سوار بر یک Blurrg و شخصیت زره‌ساز سریال را نشان می‌دهند. اینجا می‌توانید این تصویر را ببینید:

The Mandalorian
فیگور جدید فانکو

ولی در تصویر بعدی یک شخصیت ناشناس در کنار تروپری با شعله‌افکن، Greef Karga، یک  Jawaاز نژادهای جنگ ستارگان، و همین‌طور شخصیت Client با بازی ورنر هرتسوک را می‌بینیم. کسی که در سریال اصلا او را ندیدیم: یک ماندالورین به رنگ سبز که یک شنل پوشیده است.

شاید او یکی از افرادی است که شخصیت اصلی داستان را وقتی که بچه بود نجات داده است. البته این احتمال بعید به نظر می‌رسد چون آن افراد یک جت پک داشتند. در این فانکوپاپ ها هم جت پکی در کار نیست. شاید هم او شخصیتی است که در پایان قسمت چهارم به کمک شخصیت اصلی آمد. اما خب رنگ لباس او اصلا به این شکل نبود و شنلی هم نداشت. پس تنها گزینه که باقی می‌ماند همان جایزه‌بگیری قسمت پنجم است. اتفاقا شنل و پوتین او هم خیلی شبیه به این فیگور است. البته هنوز هیچی معلوم نیست… اینطور که پیداست پای یک شخصیت مونث وسط است و در فصل دوم به او به طور کامل پرداخته می‌شود. فصل دوم سریال The Mandalorian که کاری از لوکاس فیلم و والت دیزنی است برای عرضه در پاییز سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است و به نظر می‌رسد که تعدادی از شخصیت های مجموعه فیلم های Star Wars در این فصل هم حضور دارند.

منبع: www.ign.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *