آیا تبلیغ تلویزیونی Star Wars: The Rise of Skywalker را دیده‌اید؟

دوشنبه 11 آذر , 1398

همانطور که در خبر قبلی هم گفتیم وقت انتشار تبلیغات تلویزیونی Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) فرا رسیده است. یک تبلیغ جدید که درش می‌توانید تصاویر جدیدی از  آخرین فیلم جنگ ستارگان مشاهده کنید. البته در این روزها شاهد انتشار پوسترهای فیلم هم هستیم که در ادامه تصویرش را مشاهده خواهید کرد.

در تبلیغ تلویزیونی قسمت نهم فیلم جنگ ستارگان می‌بینیم صحنه‌هایی از یک نبرد را می‌بینیم. اینطور که پوسترها نشان می‌دهند این نبرد یک نبرد خیلی بزرگ و حماسی در فضا و روی زمین است وبین نیروهای فرقه اول و مقاومت برقرار می‌شود. ری و کایلو رن هم در این نبرد با هم آخرین مبارزه‌شان را می‌کنند. به هر حال دیدن کی بود مانند خواندن! بیایید خودتان این تبلیغ را از یوتیوب تماشا کنید:

youtu.be

قبل از این تبلیغ تلویزیونی هم دیده شد که لوکاس فیلم و والت دیزنی برای فیلم جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر تبلیغات‌شان را گسترش دادند. چون هر روز داریم به زمان اکرانش که ۲۹ آذر (۲۰ دسامبر همین امسال) است نزدیک می‌شویم. هفته قبل اولین ویدئو رسمی از این فیلم منتشر شد. به جز این‌ها دو پوستر هم منتشر شده است. یکی برای تبلیغ Star Wars: The Rise of Skywalker در سینماهای IMAX و یکی دیگر برای تبلیغش در سینماهای RealD 3D. این هم از پوسترها:

Star Wars: The Rise of Skywalker
Star Wars: The Rise of Skywalker

بازیگرانی که در این قسمت جدید از فیلم های جنگ ستارگان بازی می‌کنند عبارتند از: دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو، بیلی لورد، کری راسل (بازیگر فیلم  The Americans)، نائومی آکی (بازیگر فیلم Doctor Who)، ریچارد ای گرانت (بازیگر فیلم Logan) و دامینیک مانهن (بازیگر فیلم ارباب حلقه ها). کارگردان این فیلم هم جی جی آبرامز است که قبلا فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) را کارگردانی کرده بود. البته جی جی آبرامز فیلمنامه Star Wars: The Rise Of Skywalker را هم نوشته است.

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *