آیا حضور رایان رینولدز در مارول استودیو نشانه ساخت Deadpool 3 است؟

چهارشنبه 24 مهر , 1398

همانطور که می‌دانید حق ساخت فیلم هایی بر اساس شخصیت های X-Men (ایکس من) فعلا در اختیار مارول است و تنها مارول استودیو می‌تواند فیلم هایی با محوریت این شخصیت‌ها بسازد. این حق انحصار بعد از اینکه والت دیزنی و فاکس قرن بیستم با هم ادغام شدند رخ داد. حالا مشخص نیست که با این توافق قرار است چه بر سر شخصیت ددپول بیاید؟

تا امروز هیچ خبری که حاکی از ساخت قسمت جدیدی برای فیلم Deadpool باشد منتشر نشده است. همچنین نمی‌دانیم که اگر Deadpool 3 ساخته شود چه درجه سنی‌‌ای خواهد داشت (البته احتمال اینکه همان درجه سنی بزرگسال (R) برای این فیلم‌ها در نظر گرفته شود بیشتر است.). چیزی که فکر ما را مشغول کرده عکس‌ هایی است که رایان رینولدز (بازیگر شخصیت ددپول) در صفحه شخصی توییترش منتشر کرده و او را در حالی که در مارول استودیو است نشان می‌دهد.

شاید رفتن او به مارول استودیو به هدف مذاکره برای بازی مجدد در نقش ددپول بوده باشد. هرچند رایان رینولدز خودش به شوخی گفته که برای تست بازیگری شخصیت آنتونی استارک به مارول استودیو برود! در ادامه هم گفته که نتوانسته نقش را بگیرد. پس به سخنان او هم نمی‌شود امیدوار بود.

رایان رینولدز

پیش‌تر باب ایگر رییس دیزنی گفته بود که بازیگر نقش ددپول (اگر قرار باشد قسمت‌های دیگری برای ددپول ساخته شود) حتما رایان رینولدز خواهد بود. رایان رینولدز با تیم خلاق فیلم ددپول هم رابطه بسیار خوبی دارد و تیم میلر (کارگردان Deadpool 1)، پال ورنیک و رت ریس (نویسندگان ددپول) از دوستان خوب او هستند. پس می‌شود گفت که مارول استودیو و کمپانی دیزنی به او اهمیت بسیاری می‌دهند. شاید هم این دیدار فقط یک خوش و بش دوستانه بوده است!

ناگفته نماند که رایان رینولدز این روزها سرش بسیار شلوغ است و شاید به همین خاطر ساخت Deadpool 3 عقب افتاده است. مارول استودیو هم فعلا درگیر ساخت فیلم Blade با بازی ماهرشالا علی است. فیلمی که می‌تواند یک اثر خوب با درجه سنی بزرگسال باشد و به دنیای سینمایی مارول راه پیدا کند.

به نظر شما حضور رایان رینولدز در مارول استودیو چه دلیل دیگری می‌توانست داشته باشد؟ آیا می‌توانید برای شروع ساخت Deadpool 3 امیدوار باشیم؟

منبع: collider.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *