حضور مکس بالدری در سریال ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings)

پنج‌شنبه 25 مهر , 1398

همچنان که سریال ارباب حلقه ها مشغول جمع کردن تیم بازیگرانش است، سومین بازیگر خود را هم انتخاب کرده و او کسی نیست جز مکس بالدری، بازیگر سریال Years and Years و Hollyoaks . تجربه حضور در سریال The Lord of the Rings برای این بازیگر ۲۳ ساله می‌تواند یک سکوی پرش باشد چراکه نقش او در این سریال بسیار مهم و قابل توجه است. البته فعلا اطلاعات زیادی از نقش او نداریم. به جز مکس بالدری حضور مارکلا و ویل پولتر در سریال ارباب حلقه ها قطعی شده که از نقش‌های آن‌ها هم هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است.

تنها اطلاعاتی که از این سریال داریم از همان ویدئویی است که چند وقت پیش خود آمازون منتشرش کرد و درش سازندگان سریال را معرفی کرد.

سریال ارباب حلقه ها

طبق آن ویدئو جان دی. پین و پاتریک مک کی شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی سریال ارباب حلقه ها خواهند بود. کارگردان دو قسمت اولش هم آنتونیو بایونا است. کسی که کارگردانی اثر معروف Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) را در کارنامه‌اش دارد. به علاوه اسفند ماه گذشته هم گفته شد که اتفاقات سریال The Lord of the Rings قرار است در دوره دوم جریان داشته باشد و فیلم‌برداری این اتفاقات در کشور نیوزلند صورت  می‌گیرد. سه گانه ارباب حلقه ها و سه گانه هابیت (The Hobbit) هم به طور کامل در همین کشور فیلم‌برداری شدند.

فیلم برداری و ساخت The Lord of the Rings اوایل سال ۲۰۲۰ شروع خواهد شد و همه طرفداران منتظر انتشار هر چه زودتر این سریال فانتزی در سال ۲۰۲۱ از آمازون پرایم هستند.

منبع: www.gamespot.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *