زمان انتشار جدیدترین و آخرین تریلر فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalker

یکشنبه 28 مهر , 1398

فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalke قسمت نهم سری فیلم های جنگ ستارگان (Star Wars) است که قرار است به زودی اکران شود. آخرین تریلر این فیلم قرار است دوشنبه پخش شود. دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز و… از بازیگران این فیلم هستند.

بالاخره لوکاس فیلم زمان آخرین تریلر رسمی Star Wars: The Rise Of Skywalker را اعلام کرد. اولین تیزر تریلر این فیلم فروردین ماه امسال پخش شد و بعد از آن هم در نمایشگاه D23 شاهد پخش یک تریلر جدید از قسمت نهم فیلم جنگ ستارگان (Star Wars) بودیم. تریلری که در آن نسخه تاریکی ری را دیدیم. حالا لوکاس فیلم یک تیزر کوتاه در توییتر منتشر کرده که درش گفته دوشنبه شب (یعنی ۲۹ مهر) تریلر جدید جنگ ستارگان: رستاخیر اسکای واکر را که تریلر پایانی آن است منتشر می‌کند و شما می‌توانید این توییت را اینجا مشاهده کنید:

twitter.com

Star Wars

 این تریلر قرار است در حاشیه مسابقه فوتبال آمریکایی میان دو تیم نیو انگلند پتریوتس و نیویورک جتز پخش شود. به جز این خبر، خبر آغاز پیش فروش بلیط های قسمت نهم فیلم Star Wars هم منتشر شده و گویا قرار است این پیش فروش از روز دوشنبه شروع شود.

مسابقه‌ای که قرار است تریلر Star Wars: The Rise Of Skywalker در حاشیه‌اش پخش شود ساعت ۳:۴۵ دقیقه بامداد سه شنبه به وقت تهران شروع می‌شود و به نظر می‌رسد بین دو نیمه باید منتظر پخش شدنش باشیم. بازیگرانی که در Star Wars: The Rise Of Skywalker به ایفای نقش پرداخته‌اند عبارتند از: دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو، بیلی لورد، کری راسل، نائومی آکی، ریچارد ای گرانت و دامینیک مانهن. یک تصویر جدید هم اخیرا از این فیلم منتشر شده که حضور کری راسل را هم تایید می‌کند. کری راسل در حالی در این تصویر دیده شده که ایفای نقش زوری بلیس (Zorri Bliss) که دوست قدیمی پو است را بر عهده دارد. کارگردانی این فیلم هم بر عهده جی آبرامز است. جی آبرامز کسی است که پیش از این Star Wars: The Force Awakens را کارگردانی کرده و به جز کارگردانی Star Wars: The Rise Of Skywalke  فیلم‌نامه را هم نوشته است.

اکران فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker هم ۲۹ آذر ۱۳۹۸ (یعنی ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹) خواهد بود.

منبع: www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *