آیا شخصیت زاتانا در فیلم The Suicide Squad حضور خواهد داشت؟

مدتی پیش شاهد انتشار خبرهایی از حضور شخصیت زاتانا در فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) بودیم و طرفداران دنیای کامیک و دی سی و کسانی که این شخصیت را می‌شناختند و دوستش داشتند بسیار هیجان‌زده بودند. متاسفانه در آخرین اخبار دنیای دی سی حضور این شخصیت تکذیب شده است. یعنی خود جیمز گان (کارگردان قسمت جدید The Suicide Squad) حضور او را صراحتا رد کرده است و گفته است که خیلی زود اخبار جدیدی از بازیگران فیلم منتشر می‌کنند.

جیمز گان خودش در صفحه توییترش به سوال یکی از طرفداران در مورد حضور این شخصیت پاسخ داده است و تمام شایعات را تکذیب کرده است. پس طرفداران این شخصیت دیگر برای‌شان امیدی نمانده است!

شخصیت زاتانا

البته جیمز گان گفته که شخصیت زاتانا هیچ وقت قرار نبوده در این پروژه حضور داشته باشد و نه تنها این شایعه، که اکثر شایعاتی که پیرامون این پروژه وجود دارند حقیقت ندارند.

به هر حال چاره‌ای نداریم جز اینکه دلمان را به وعده کارگردان The Suicide Squad در مورد بازیگران این فیلم خوش کنیم. به احتمال زیاد همین که مراحل فیلم‌برداری The Suicide Squad شروع شود فهرست رسمی بازیگران و شخصیت‌هایی که در فیلم حضور دارند منتشر می‌شود. البته هنوز هم احتمال دارد که شخصیت جدیدی به پروژه اضافه شود و شاهد آمدن بازیگران جدید باشیم. فعلا کسانی که حضورشان در پروژه قطعی است مارگو رابی، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، ادریس البا، جان سینا، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، تایکا وایتیتی، استیو ایجی، پیتر کاپالدی، استورم رید و پیت دیویدسون هستند.

در مورد شخصیت زاتانا (Zatanna) هم باید گفت که آذرماه سال گذشته خبرهایی از مذاکرات کمپانی برادران وارنر و دی سی برای ساخت فیلم Zatanna به گوش طرفداران دنیای دی سی رسید اما هنوز که هنوز است معلوم نیست چه بر سر این پروژه می‌آید و اصلا ساخته می‌شود یا خیر.

فیلم The Suicide Squad قرار است در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ( ۵ آگوست ۲۰۲۱) اکران شود و انتظار می‌رود که مراحل فیلم‌برداری و تولیدش از ۱ مهر امسال (۲۳ سپتامبر) در آتلانتای ایالت جورجیا شروع شود.

منبع: www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *