جیمز گان فهرست رسمی بازیگران فیلم The Suicide Squad را اعلام کرد.

جیمز گان در صفحه توییتر رسمی‌اش با انتشار یک تصویر فهرست رسمی از بازیگران این فیلم دنیای دی سی (DC Comics) رونمایی کرد و در این فهرست شما نام‌های جالبی می‌بینید. شما می‌توانید اینجا فهرست بازیگران The Suicide Squad را که جیمز گان منتشر کرده ببینید:

طبق این فهرست و لیست بازیگران ما قرار است شاهد بازگشت مارگو رابی در نقش هارلی کویین، جای کورتنی در نقش کاپیتان بومرنگ، وایولا دیویس در نقش آماندا والر و جوئل کینامن در نقش ریک فلگ باشیم و بازیگران دیگری چون ادریس البا، جان سینا، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، تایکا وایتیتی، مایکل روکر، استیو ایجی، پیتر کاپالدی، استورم رید، پیت دیویدسون، واکین کوسیو، شان گان، جنیفر هالند، میلینگ ان‌جی، خوان دیه‌گو بوتو، آلیس براگا، جولیو رویز و تیناش کجاس را در فیلم ببینیم. حالا مشخص نیست این بازیگرانی که گفتیم قرار است چه نقشی در فیلم داشته باشند و همین ما را مشتاق‌تر می‌کند تا با این لیست پربار منتظر اخبار بیشتری از فیلم پرطرفدار جوخه انتحار یا جوخه خودکشی باشیم.

البته شایعاتی منتشر شده که می‌گوید دستمالچیان قرار است نقش پولکا دات من (Polka-Dot Man) را بازی کند و ملکیور نقش رتکچر (Ratcatcher) را بازی کند. طبق این شایعات سینا هم نقش پیسمیکر (Peacemaker) را دارد و ایجی هم در نقش کینگ شارک (King Shark) ظاهر می‌شود.

گفته می‌شود که نقش ددشات قرار بوده از اول به ادریس البا سپرده شود اما در ادامه برای او نقش دیگری در نظر گرفته شد. حالا فعلا شایعات تمرکزشان بیشتر روی شخصیت برنز تایگر (Bronze Tiger) است. چون در منبع الهام جیمز گان برای ساخت The Suicide Squad این شخصیت حضور دارد.

مایل روکر هم حضورش در The Suicide Squad را تکذیب کرده بود اما اسمش در این لیستی که جیمز گان منتشر کرده می‌بینیم. احتمالا او قرار است نقشی به جز کینگ شارک را عهده‌دار شود.

فیلم The Suicide Squad قرار است در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ (۶ آگوست ۲۰۲۱) اکران شود و مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت جدیدش هم از ۱ مهر (یا ۲۳ سپتامبر) امسال در آتلانتا از ایالت جورجیا شروع می‌شود.

منبع: www.gamespot.com

بازیگران فیلم The Suicide Squad

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *