نسخه متفاوت صحنه پس از پایان فیلم Iron Man به اسپایدرمن و X-Men اشاره می‌کند.

اخیرا یک نسخه متفاوت و استفاده نشده از صحنه پس از پایان فیلم Iron Man توسط مارول استودیو منتشر شده است که درش اشارات جذابی به اسپایدرمن و X-Men شده است. شکی در این نیست که انتشار فیلم مرد آهنی یک شروع عالی برای دنیای سینمای مارول بود. از همان زمان خیلی‌ها دوست داشتند که شخصیت مرد عنکبوتی یا گروه X-Men در این دنیا حضور پیدا کنند. هیچ کس هم هیچ وقت حضور این دو شخصیت را تایید یا تکذیب نکرد. حالا در مراسم Saturn Awards هنگامی که برندگان مراسم را اعلام می‌کردند ویدئویی توسط مارول استودیو منتشر شد که در ابتدایش کوین فایگی (رییس مجموعه مارول) توضیحاتی می‌دهد و می‌گوید فیلمی که قرار است پخش شود تا امروز هرگز منتشر نشده است و درش قرار است نسخه متفاوتی از صحنه پس از پایان فیلم Iron Man ببینیم.

X-Men

در این صحنه ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک را ملاقات می‌کند و با او در مورد پروژه The Avengers Initiative صحبت می‌کند. اما گویا قبل از اینکه به سراغ این پروژه برود به فردی که حشره‌ای نیشش زده و میتونت‌ها اشاره می‌کند. شما می‌توانید همین الان این فیلم را که بخشی از نسخه کالکشن فیلم‌های The Infinity Saga (حماسه اینفینیتی) خواهد بود از اینجا ببینید: www.youtube.com

به هر حال همه می‌دانیم که سونی پیکچرز دیگر قرار نیست با مارول استودیو همکاری کند. پس بازگشت اسپایدرمن به دنیای سینمایی مارول یک خیال خوش است. در عوض می‌توان به بازگشت X-Men دل خوش کرد. چون X-Men قرار است بخشی از دنیای سینمایی مارول باشد. البته هنوز در مورد اینکه این گروه چطور می‌خواهند به این دنیا اضافه شوند مشخص نیست.

حالا فکرش را بکنید… یعنی دیگر چه ویدئوهایی هستند که قرار بوده ماجراهای هیجان‌انگیزی در خود داشته باشند و تا به امروز منتشرشان نکرده باشند؟ نظر شما چیست؟

منبع: www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *