آیا فالکون کاپیتان آمریکای جدید خواهد بود؟

نویسندگان Avengers: Endgame ماجرای جدیدی برای کاپیتان آمریکا رقم زده اند

هشدار اسپویل

مقاله زیر شامل اسپویلرهای مهمی از فیلم Avengers: Endgame است که در حال حاضر بر روی پرده سینما است.

در پایان خیره کننده فیلم Avengers: Endgame، هواداران شاهد یک صحنه بودند که در آن کاپیتان آمریکا(استیو راجرز) سپر خود را به فالکون (آنتونی مککی) سپرد. در حالی که ما هرگز فالکون را در لباس کاپیتان آمریکا ندیده‌ایم، اما نویسندگان با این صحنه ادامه داستان را برای حضور کاپیتان آمریکا آماده کرده‌اند.

فاندانگو در مصاحبه ای با نویسندگان Avengers: Endgame وقتی از استفان مکفلی(نویسنده فیلم های کاپیتان آمریکا و انتقام جویان) پرسیده شد که آیا Sam Wilson(فالکون) می تواند رسما به عنوان کاپیتان آمریکایی در نظر گرفته شود، گفت: “تا آنجا که می دانیم، آره”. این اظهار نظر توسط کریستوفر مارکوس، همکار نویسنده استفان مکفلی نیز تکرار شد. کریستوفر مارکوس در جواب سوال بالا اظهار داشت: “برای من هم همینطور به نظر می‌رسد”.

ریک رنجر نویسنده کمیک‌ Civil War با تحویل دادن توانایی های کاپیتان آمریکا به فالکون، عصر جدیدی برای کاپیتان امریکا شکل داده است. البته در فیلم کاپیتان آمریکا به دلیل سرطان خون نمی‌میرد بلکه به این دلیل می‌میرد که او تصمیم گرفته است که در گذشته باقی بماند و با پگی کارتر ازدواج کند.

کاپیتان آمریکا

کاپیتان آمریکا چگونه یک پایان خوش را رقم خواهد زد؟

پایان خوش داستان این است که کاپیتان آمریکا به گذشته باز می‌گردد و سنگ‌های ابدیت که قهرمانان برای مبارزه با تانوس قرض گرفته بودند را به گذشته باز می‌گرداند. با این حال، این بدان معنا نیست که ما نمی توانیم ماجراهای استیو راجرز (کاپیتان آمریکا) را در گذشته ببینیم. هنگامی که در مورد این موضوع از نویسندگان سوال پرسیده می‌شود، آنها جوابی مستقیمی نمی‌دهند اما احتمالا قسمتی از داستان در زمان ارتباط استیو راجرز با Peggy دست نخورده باقی مانده است.

کریستوفر مارکوس می‌گوید:

فکر می‌کنم شاید من کاری کردم که استیو بعنوان یک پدر در خانه بماند و پگی به کار در S.H.I.E.L.D. مشغول شود. نمیدانم شاید در این صورت ماجراهای جدیدی به وجود بیاید.

Avengers: Endgame

فیلم سینمایی Avengers: Endgame  به کارگردانی جو و آنتونی روسو ساخته شده است. ستارگان این فیلم شامل رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنین، کریس ایوانز در نقش کاپیتان امریکا، مارک روفالو در نقش بروس بنر، کریس هامسورث در نقش تور، اسکارلت یوهانسون در نقش بلک ویدو، جرمی رنر در نقش هاوکی، بری لارسون در نقش کاپیتان مارول، پل رادو در نقش مرد مورچه‌ای، دون چادل در نقش ماشین جنگ، کارن گیلان در نقش نبولا، دانایی گوریرا در نقش Okoye و برادلی کوپر به عنوان راکت، تسا تامپسون در نقش Valkyrie  و Josh Brolin در نقش Thanos هستند.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *