آیا کاپیتان آمریکا و ایندیانا در Call of Duty Vanguard حضور دارند

آیا کاپیتان آمریکا و ایندیانا در Call of Duty Vanguard حضور دارند

کاپیتان آمریکا و ایندیانا جونز احتمالا جدیدترین شخصیت‌هایی هستند که به بازی Call of Duty Vanguard اضافه خواهند شد. یکی از افشاگران حوزه بازی‌های ویدیویی ادعا کرده که ارجاعاتی به هر دو شخصیت را در فایل‌های بازی Call of Duty: Vanguard و همچنین تصاویر هنری که ظاهرا قرار است در فروشگاه درون بازی ظاهر شوند، کشف کرده است. علاوه بر این، تصاویر هنری دیگری نیز افشا شده که ادعا می‌شود از فایل‌های Vanguard استخراج شده است.

از نظر زمانی نیز، هر دو شخصیت متعلق به دیزنی با داستان Vanguard مطابقت دارند، زیرا داستان اصلی کاپیتان آمریکا و تقریبا تمام ماجراهای ایندیانا جونز در حوالی جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. بازی‌های Call of Duty در گذشته نیز با چندین شخصیت و فیلم‌های محبوب هالیوود تداخل داشته است. در اوایل سال جاری، نقشه Verdansk 1984 بازی وارزون با اضافه شدن شخصیت «جان مک‌کلین» و رمبو از Die Hard همراه شد.

 

آیا کاپیتان آمریکا و ایندیانا در Call of Duty Vanguard حضور دارند

 

در ادامه و تابستان امسال، Call of Duty با Rebellion Developments همکاری کرد تا قاضی درد قهرمان نمادین کمیک‌ها وارد وارزون شود. رویداد سالانه هالووین وارزون نیز شخصیت‌هایی از سری اره، جیغ و کشتار با اره برقی در تگزاس را برای خرید به بازی اضافه کرده بود.

با توجه به اینکه Vanguard قرار است از ماه آینده با وارزون ادغام شود، اپراتورهای جدید در صورت واقعی بودن، می‌توانند به بازی بتل رویال نیز اضافه شوند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *