هنری کویل و درامد بزرگ در هر قسمت سریال The Witcher

هنری کویل و درامد بزرگ در هر قسمت سریال The Witcher

سریال ویچر (The Witcher) توانسته خودش را به عنوان یکی از موفق‌ترین عناوین اقتباسی نتفلیکس ثابت کند که بخش زیادی از آن را مدیون هنری کویل است. کویل تاکنون نشان داده که انتخاب خوبی برای نقش گرالت ریویایی بوده، بنابراین جای تعجب نیست که نتفلیکس برای ایفای این نقش،‌ دستمزد بالایی به کویل پرداخت کند. طبق گزارش هالیوود ریپورتر، هنری کویل قرارداد جدیدی برای سریال ویچر امضا کرده که به موجب آن در هر قسمت بیش از ۱ میلیون دلار درآمد خواهد داشت!

این مبلغ نسبت به دستمزد او در فصل قبلی افزایش قابل توجهی داشته، چراکه او در هر قسمت فصل اول حدود ۴۰۰,۰۰۰ دلار دریافت می‌کرد. البته قدرت نقش‌آفرینی هنری کویل هم طی این مدت پیشرفت زیادی داشته و بنابراین دریافت چنین مبلغی زیاد دور از ذهن نیست. وی در چند سال اخیر بسیار مورد توجه و تحسین مخاطبان بوده و افراد بسیاری خواهان او در فیلم‌ و سریال‌های خود بوده‌‌اند. پس تصور اینکه شخص دیگری جز هنری کویل نقش گرالت را برعهده بگیرد، سخت است. کویل نه‌تنها به خوبی از عهده این نقش برمی‌آید بلکه به نظر می‌رسد خودش نیز علاقه زیادی به شخصیت ویچر دارد.

فصل دوم سریال ویچر به زودی منتشر می‌شود و این درحالی است که با وجود پاندمی ویروس کرونا و آسیب‌دیدگی‌هایی که سر صحنه فیلمبرداری رخ داد، فرآیند تولید برای بسیاری از عوامل سازنده سریال و انتظار طولانی مخاطبان آزار دهنده بوده است. با این وجود، فصل دوم بیش از پیش نزدیک است و باید ببینیم نتیجه نهایی برای مخاطبان راضی‌کننده خواهد بود یا خیر.

 نتفلیکس هنوز داستان‌ها و اید‌ه‌های زیادی برای اقتباس از آثار آندژی ساپکوفسکی دارد و از همین رو، آینده این فصل آینده بسیار امیدوارکننده به نظر می‌ر‌سد. خوشبختانه زمان زیادی نمانده تا طرفداران خودشان ادامه سریال را ببیند و به این نتیجه برسند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *