حضور کریستن دانست در فیلم Spider-Man: No Way Home

حضور کریستن دانست در فیلم Spider-Man: No Way Home

کریستن دانست که بیشتر بخاطر ایفای نقش مری جین در فیلم‌های سه‌گانه مرد عنکبوتی شناخته می‌شود، تایید کرد که در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) حضور نخواهد داشت. آلفرد مولینا نیز در سه‌گانه مرد عنکبوتی به کارگردانی سم ریمی حضور داشت و بازگشت او به فیلم جدید مرد عنکبوتی در نقش دکتر اختاپوس تایید شده و از همین رو، شایعات فراوانی مبنی بر حضور دیگر بازیگران این سه‌گانه در فیلم No Way Home وجود دارد.

بر همین اساس گمانه‌زنی‌هایی پیرامون بازگشت کریستن دانست در نقش مری جین وجود داشت که اکنون این بازیگر تمامی آن‌ها را رد کرده و گفته در این فیلم حضور ندارد. وبسایت Total Film در مصاحبه‌ای با دانست به بازگشت آلفرد مولینا و ویلم دفو در نقش ویلن‌های کلاسیک مرد عنکبوتی اشاره داشته و وی در این باره نظر خود را این‌گونه بیان کرده است:

می‌دانم که شایعات وجود دارد، اما من در فیلم حضور ندارم. نمی‌توانم یک دختر پیر را در آن فیلم قرار دهم. من هیچ‌کدام از فیلم‌های ابرقهرمانی را تماشا نکرده‌ام و هیچ‌چیز شبیه به آن‌ها نگاه نمی‌کنم. این فیلم‌ها با سلیقه و علاقه من جور در نمی‌آیند و حتی نمی‌توانم آخرین باری که این فیلم‌ها را دیدم به یاد بیاورم. فکر می‌کنم فیلم کاپیتان آمریکا را همان زمانی که تازه اکران شده بود با دوستم در سینما نگاه کردم که مدت زمان طولانی از آن گذشته.

این تنها قسمتی از مصاحبه کریستن دانست بوده و او صحبت‌های بیشتری در باره مرد عنکبوتی، حرفه خود و فیلم جدید و تحسین‌برانگیزش، یعنی The Power of the Dog داشته است. پیش از این در اخبار مرتبط خواندیم که تام هالند فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست تاریک، غم‌انگیز و بی‌رحم توصیف کرده و همچنین خواندیم که او باید در فیلم Spider-Man: No Way Home با ترس دوران کودکیش روبه رو شود. علاوه بر آن شایعات فراوانی مبنی بر حضور مرد عنکبوتی‌های دیگر، یعنی توبی مگوایر و اندرو گارفیلد وجود دارد که حضور یا عدم حضورشان تاکنون چندین بار تایید و رد شده و همین موضوع طرفداران را بسیار سردرگم کرده است. بد نیست بدایند که در آینده نیز احتمال کراس‌اوور ونوم و Spider-Man: No Way‌ Home وجود دارد.

هرچه که باشد، با نشر اخبار و اطلاعات جدید، همچنان به هیجان و کنجکاوی طرفداران افزوده می‌شود و هایپ بالای آن‌ها تا زمان اکران فیلم ادامه خواهد داشت. فیلم سینمایی Spider-Man: No Way Home در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ماه) اکران خواهد شد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *