فیلمبرداری مجدد فیلم Doctor Strange 2

فیلمبرداری مجدد فیلم Doctor Strange 2

Doctor Strange in the Multiverse of Madness را می‌توان یکی از مورد انتظارترین و جالب‌ترین فیلم های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول دانست. با باز شدن دوباره سینماها دنیای سینمایی مارول دوباره جان گرفته و پس از اکران موفق Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings، فیلم Eternals نیز به تازگی اکران خود را آغاز کرده است. در آینده نزدیک نیز شاهد اکران Spider-Man: No Way Home خواهیم بود. مارول چند هفته پیش تصمیم گرفت تاریخ اکران Doctor Strange in the Multiverse of Madness را عقب ببرد و اکنون منابع از آغاز فیلم‌برداری دوباره آن خبر می‌دهند.

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر فیلم‌برداری دوباره Doctor Strange in the Multiverse of Madness شش هفته به طول خواهد انجامید. تیم فیلم‌برداری باید شش روز در هفته را کار کنند و تنها یک روز برای استراحت خواهد داشت. مارول علاوه‌بر فیلم‌برداری دوباری یک سری صحنه خاص، سکانس‌های جدیدی نیز برای فیلم‌برداری دارد. هالیوود ریپورتر همچنین به این اشاره می‌کنم که سم ریمی (Sam Raimi) و مایکل والدرون (Michael Waldron) به فعالیت خود به عنوان کارگردان و نویسنده ادامه خواهند داد.

 

فیلمبرداری مجدد فیلم Doctor Strange 2

 

این روند طولانی فیلم‌برداری دوباره چند علت دارد. اولین دلیل مربوط به برنامه کاری بازیگران و مشکلات کرونا برای کار در بریتانیا بود. منبع دیگری اما ادعا می‌کند که بخش بزرگی از داستان تغییر کرده و دوباره نوشته شده است. البته به نظر می‌رسد که این بزرگ‌ترین فیلم‌برداری دوباره مارول نیست و موضوع چندان عجیبی برای کمپانی محسوب نمی‌شود. Eternals جدیدترین فیلم از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است که با وجود نقدهای منفی، توانسته عملکرد خوبی در باکس آفیس داشته باشد.

 فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness قرار است در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) در سینماها اکران شود.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *