احتمال ساخت سریال انیمیشنی برگرفته از بازی Final Fantasy IX

پنج‌شنبه 3 تیر , 1400

اسکوئر انیکس به‌صورت رسمی تایید کرد که وارد همکاری با استودیوهای Cyber Group شده است تا پروسه‌ی ساخت انیمیشن اقتباسی از روی بازی فاینال فانتزی ۹ کلید بخورد.

احتمال ساخت سریال انیمیشنی برگرفته از بازی Final Fantasy IX

تیم انیمیشن‌سازی فرانسوی Cyber Group قصد ساخت اقتباس انیمیشنی بازی فاینال فانتزی ۹ شرکت اسکوئر انیکس را دارد؛ یک بازی ویدیویی محبوب که حدودا ۱۶ سال در انحصار پلی استیشن سونی قرار داشت و سپس قدم به پلتفرم‌های دیگر گذاشت. فعلا این سریال انیمیشنی در مراحل اولیه‌ی ساخت قرار دارد و پروسه‌ی اصلی تولید آن اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی یا اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی آغاز می‌شود. در نتیجه اکنون جزئیاتی همچون تعداد قسمت‌های آن مشخص نشده‌اند.

بازی Final Fantasy IX به‌عنوان یکی از متفاوت‌ترین فاینال فانتزی‌ها شناخته می‌شود و مثلا تلاش برای نزدیک‌تر شدن به واقع‌گرایی، نقش قابل توجهی در شکل‌گیری هویت آن داشته است. همچنین بسیاری از طرفدارها می‌گویند که بازی فاینال فانتزی ۹ در مقایسه با قسمت‌های دیگر این مجموعه‌ی ستایش‌شده، بیشتر شخصیت‌های خود را در موقعیت‌های بزرگ‌سالانه قرار می‌دهد و در عین حال به سمت طراحی‌های تصویری کارتونی رفته است. اکنون چه اشخاصی که با بازی فاینال فانتزی ۹ خاطره دارند و چه آن‌هایی که شاید به کمک همین سریال انیمیشنی اقتباسی موفق به شناخت آن شوند، باید امیدوار به موفقیت کامل Cyber Group Studios باشند.

فاینال فانتزی ۹ راوی قصه‌ی زیدن ترایبال (Zidane Tribal) است؛ سارقی که برای دزدیدن شاهدخت گارنت برای یک پادشاهی دیگر استخدام شده است. اما زیدن و دوستان او راضی به همکاری با شاهدخت می‌شوند تا جلوی مادر وی را بگیرند. چرا؟ چون در اصل او است که باعث‌وبانی شکل‌گیری این جنگ شد؛ جنگی که زیدن ناگهان فهمید چه‌قدر نقش بزرگی در آن دارد.

مجموعه‌ی فاینال فانتزی اکنون روزهای خوشی را سپری می‌کند. بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade به‌تازگی عرضه شد، دمو بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin از راه رسید و تعداد زیادی از گیمرها منتظر بازی فاینال فانتزی ۱۶ و صد البته معرفی قسمت دوم فاینال فانتزی ۷ ریمیک هستند.

منبع: گیم اسپات

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *