از سریال Stargirl دی سی یونیورس چه خبر؟

چهارشنبه 6 آذر , 1398

آخرین اخبار سینما و تلویزیون حاکی از این است که شبکه دی سی یونیورس تنها شبکه‌ای نیست که قرار است سریال Stargirl را پخش کند و این سریال به جز دی سی یونیورس از شبکه‌ دیگری هم پخش می‌شود. آنطور که ددلاین گفته است این شبکه قرار است The CW باشد و سریال Stargirl نه تنها از آن پخش خواهد شد که در سرویس استریمش هم خواهد بود. این نکته برای طرفدارانی که نمی‌توانند سریال را در ساعت خودش ببینند بسیار مثبت است. اما شبکه The CW با این مزیتی که دارد همچنان یک پله از دی سی یونیورس عقب‌تر خواهد بود! چون هر قسمت سریال قرار است اول از دی سی یونیورس پخش شود و بعد فردای آن روز در سرویس استریم The CW بیاید.

سریال Stargirl

سریال Stargirl پیرامون یک شخصیت جدید از کمیک های دی سی به همین نام است. شخصیتی که برای اولین بار سال ۱۹۹۹ در کمیکی به نام Stars and S.T.R.I.P.E. #0 پا به این دنیا گذاشت و نام واقعی‌اش کورتنی الیزابت ویتمور است. خالق این شخصیت جف جانز معروف است. کسی که در زمینه نویسندگی کمیک بوک ها شناخته شده است و الان هم رییس دنیای سینمایی دی سی هم رییس بخش خلاقیت دی سی کامیکس است.

کمیک Stargirl روایتگر ماجراجویی کورتنی الیزابت ویتمور است. او یک دختر دبیرستانی است و تیمی تشکیل‌یافته از قهرمانان جوان می‌سازد. این تیم قرار است جلوی شخصیت‌های شرور دنیای دی سی را بگیرند. نقش این دختر قهرمان را قرار است برک بسینجر جوان بازی کند. او با بازی در مجموعه تلویزیونی بلا و بولداگ ها (Bella and the Bulldogs) در شبکه نیکلودئون (Nickelodeon) توانست خودی نشان بدهد و یک گزینه مناسب برای نقش Stargirl محسوب شود. البته او به جز این در سریال  The Haunted Hathaways، سریال The Goldbergs، سریال Liar, Liar, Vampire و سریال موزیکال کمدی School of Rock هم حضور داشته است.

لازم به ذکر است که سریال Stargirl قرار است در سال ۲۰۲۰ پخش شود.

جدای از این خبرها در مورد آینده، شبکه دی سی یونیوس مشغول پیدا کردن جایگزین برای سریال تیتان ها است. سریال Titans در فصل دومش است و تاکنون ۱۰ قسمتش بر روی شبکه دی سی یونیورس رفته است. این یعنی یک قسمت دیگر بیشتر تا پایانش باقی نمانده و باید برایش به دنبال جایگزین بود. البته سریال تایتان‌ها برای فصل سوم هم تمدید شده است. ولی حالاحالاها قرار نیست تولید شود! تاریخ پخش فصل سوم این سریال فعلا پاییز سال ۲۰۲۱ اعلام شده و به جز این دیگر در موردش خبری منتشر نشده است.

اینطور که پیداست سریال هارلی کویین قرار است بعد از پایان فصل ۲ سریال تایتان ها شروع شود. به جز این خبرهایی از سریال‌های دیگر هم منتشر شده مثلا خبر تمدید سریال Doom Patrol برای فصل دو و انتشارش از شبکه HBO Max، لغو ساخت سریال Swamp Thing بعد از ساخت فصل اول، ساخت سریال انیمیشنی DC Superhero High به تهیه کنندگی الیزابت بنکس برای شبکه HBO Max و ساخت سریال Green Lantern و سریال  Strange Adventures به تهیه کنندگی گرگ برلانتی.

منبع: www.gamespot.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *