لوکاس فیلم، اولین ویدیو رسمی فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalker را منتشر کرد

پنج‌شنبه 7 آذر , 1398

اولین فیلم رسمی از فیلم Star Wars: The Rise Of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) توسط لوکاس فیلم منتشر شده است. آخرین باری که چیزی از نهمین فیلم جنگ ستارگان به طور رسمی منتشر شد اواخر مهر امسال بود. وقتی که لوکاس فیلم تریلر جدید و نهایی فیلم را رو کرد. بعدش هم دو تبلیغ تلویزیونی پخش شد که تصاویر جدیدی از آن را نشان می‌داد. حالا هر چه به زمان اکران نزدیک می‌شویم طبیعی است که چیزهای بیشتری هم از وقایع فیلم دستگیرمان بشود. Star Wars: The Rise Of Skywalker یا قسمت نهم از سری فیلم های جنگ ستارگان قرار است ۲۹ آذر امسال (۲۰ دسامبر) اکران بشود.

Star Wars

چیزی که در این فیلم دیده می‌شود گویا یک تعقیب و گریز در صحرا است. در این تعقیب و گریز دو گروه استورم ترویر در حال دنبال کردن ری، پو، فین، چویی و C-3PO هستند. بعد می‌بینیم که ۲ استورم ترویر با جت پک پرواز می‌کنند تا ادامه عملیات را از طریق آسمان دنبال کنند. اینجا می‌توانید این فیلم را ببینید:

youtu.be

بازیگرانی که در Star Wars: The Rise Of Skywalker به ایفای نقش پرداخته‌اند عبارتند از دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، مارک همیل، کری فیشر، آنتونی دنیلز، بیلی دی ویلیامز، دامنل گلیسون، لوپیتا نیونگو، کلی مری ترن، جوناس سوآتامو، بیلی لورد، کری راسل، نائومی آکی، ریچارد ای گرانت و دامینیک مانهن. کارگردانی این فیلم را هم جی جی آبرامز بر عهده گرفته است. او کسی است که قبلا Star Wars: The Force Awakens را هم کارگردانی کرده است و حالا در این فیلم علاوه بر کارگردانی قرار است فیلمنامه فیلم را هم بنویسد.

به هر حال طی این فاصله که منتظر ۲۹ آذر هستیم می‌توانیم مشغول تماشای فصل اول سریال The Mandalorian باشیم! چون مدتی است که از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش می‌شود و خیلی هم خوش درخشیده است. اگر تا الان چیزی از The Mandalorian نگران نباشید چون همه‌اش سه قسمتش پخش شده است. مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم اولین سریال Star Wars هم شروع شده است. پس روزهای جنگ ستاره ای زیادی در پیش داریم!

منبع: www.gamespot.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *