آیا سریال The Simpsons حالاحالاها ادامه دارد؟

شنبه 9 آذر , 1398

نمی‌دانم آرزو داشتید این سریال واقعا تمام می‌شد یا نه، ولی عوامل اصلی تهیه این سریال دقیقا گفته‌اند که این سریال فعلا قصد تمام شدن ندارد. در حقیقت می‌شود گفت که آل جین (کسی که تهیه‌کننده سریال سیمپسونز است و برای آن نویسندگی هم کرده‌ است.) گفته که تمامی خبر‌های مبتنی بر تمام شدن این سریال الکی هستند!

صادقانه بخواهیم بگوییم دلیل این واکنش آل جین سخنان دنی الفمن است. دنی الفمن که برای این انیمیشن آهنگسازی کرده طی مصاحبه‌ای که با پادکست BigReviewski داشته گفته این سریال هنوز با پایانش دارد. اگرچه بعد از این هم دیگر سیمپسونی وجود ندارد. یعنی دیگر شاهد بازگشت The Simpsons نخواهیم بود. او گفته:

آنطور که من شنیدم این سریال در حال به پایان رسیدن است اما دقیقا نمی‌دانم که پایانش چه زمانی خواهد بود. من فقط شنیده‌ام که این آخرین سال سریال است.

بعد از این مصاحبه بود که آل جین تصمیم گرفت با انتشار یک توییت محکم در صفحه شخصی‌اش در توییتر بگوید که این خبر نادرست است. البته او چیز بیشتری در این باره نگفته است. ما فقط داریم جمله دنی الفمن را برعکس می‌کنیم! اگر آل جین گفته که حرف دنی الفمن درست نیست پس یعنی قرار نیست این سریال امسال به پایان برسد. مگر نه؟

The Simpsons

بهمن ماه پارسال بود که سریال محبوب The Simpsons برای فصل ۳۱ و ۳۲اش تمدید شد. این کار باعث شد که تعداد قسمت‌های احتمالی این سریال به بیش از ۷۰۰ قسمت برسد. جالب است بدانید که این اولین تمدید سریال The Simpsons است از زمان خرید فاکس قرن بیستم توسط والت دیزنی انجام شده است. به جز این انیمیشن The Simpsons هم از سرویس استریم دیزنی پلاس هم منتشر شده که مورد استقبال طرفدارانش واقع شده است.

شهریورماه امسال اولین قسمت از فصل ۳۱ام این سریال پخش شد. همانطور که در یکی از خبرهای پیشین‌مان هم گفتیم قرار است در یک قسمت از این فصل کوین فایگی (رییس مارول استودیو) و برادران روسو (کارگردانان فیلم Avengers: Endgame) به عنوان دوبلور و بازیگر حضور داشته باشند. نام این قسمت Bart and the Bad Guy است و قرار است ۲۳ فوریه ۲۰۲۰ (یعنی ۴ اسفند امسال) از شبکه فاکس پخش شود. پخش فصل ۳۲ام هم در سال ۲۰۲۰ خواهد بود. با این حساب شاید دنی الفمن حالش خوش نبوده که چنین خبری در مورد سریال سیمپسونز داده و با روح و روان طرفداران سریال بازی کرده است!

منبع: www.gamespot.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *