جدای ای که اسرار دارت ویدر را فاش ساخت

دارت ویدر هویت و اسرار خود را به دقت مخفی کرده بود ولی حال اسرار او در سری کامیک بود فاش خواهد شد.

کسانی که سری کامیک بوک دارت ویدر اثر “چارلز سوله” را دنبال میکنند میدانند که داستان در مودر روزهای قدرت افروزی “امپایر” را روایت میکند. در روزهایی که “آناکین اسکایواکر” تنها یک رویا بود و این دارت ویدر بود که شخصیت اصلی او را شکل داده بود.اولین قدم او پیدا کردن و نابود کردن جدای های باقی مانده بود. اما یک نفر در این بین نجات پیدا کرده بود که داستان جالی برایش اتفاق افتاد.

در کامیک اخیر گفته شد که جدای مورد نظر ما “جوکاستا نو” است. که از قتل عام معبد جدای جان سالم به در برده است. و “امپراطور پالپاتین” او را خطر بزرگی برای خود میداند. در کامیک “دارت ویدر شماره ۱۰” میبینیم که جاکوستا نو و دارت ویدر به مبارزه تن به تن رو می آورند. و در ادامه “مارول” نشان میدهد که که این جدای تا چه حد میتواند خطرناک باشد.

در ادامه ماجرا یکی از دروید های معبد ویدر را با نام آناکین اسکایواکر خطاب میکند. و حال این جاکوستا ست که همه را از راز بزرگ امپرور پالپاتین اگاه خواهد کرد. حال او میدانست که “سیت” کسی نیست جز پالپاتین و اوست که آناکین اسکایواکر را به سمت نیمه تاریک نیرو کشیده است. او به خوبی میدانست که پالپاتین بیشتر از آناکین استفاده ابزاری کرده بود تا اینکه پیشوا و راهنمای او باشد. حتی در یکی از نوشته های چاک وندینگ پالپاتین ویدر را برده خود خطاب میکند.

همه دوستداران “جنگ ستارگان” بر این باورند که جدای ها قدرتمند ترین افراد در کهکشان هستند. همان طور که “مستر یودا” در فیلم دوم گفته بود : “جنگ کسی را بزرگ نمیکند, همینطور او را در نیرو به قدرت نخواهد رساند”.

حال جوکاستا از بزرگترین قدرت یک جدای استفاده میکرد. این قدرت “شمشیر لیزری” نبود.بلکه هوش و آگاهی او از نیرو بود. او با این قدرت قادر بود اسراری را که سالها از دیگران مخفی بود را در افراد ببیند. شاید به همین دلیل بود که پالپاتین از جوکاستا میترسید.

چارلز سوله میگوید دیگر وقت آن است که همه بدانند این جوکاستا بود که همه در اوج قدرت امپراطوری از آن میترسیدند.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *