سریال تلویزیونی هیلو هنوز نمرده است

سال ۲۰۰۱ میلادی بود که اولین قسمت از فرانچایز محبوب “هیلو” بر روی کنسول ایکس باکس عرضه شد و طی همه ی این سالها برای طرفداران آن ، این سوال مطرح بود که چه مدت طول خواهد کشید تا این بازی تبدیل به سریال تلویزیونی یا فیلم سینمایی شود ؟ هرچند تا کنون این امر محقق نشده است. البته ۲ سریال کوتاه از این فرانچایز در سال ۲۰۱۲ با نام های Halo 4 : forward unto dawn و در سال ۲۰۱۴ با نام “Nightfall” که هر کدام ۵ قسمت بودن عرضه شد اما هیچگاه سریال بلند از این فرانچایز عرضه و منتشر نشده است.

سال ۲۰۱۳ بود که مایکروسافت اعلام کرد سریال “هیلو” به تهیه کنندگی استوین اسپیلبرگ در حال ساخت و توسعه است ابتدا قرار بود این سریال توسط شبکه “ایکس باکس لایو” پخش شود اما پس از مدتی حق پخش آن به شبکه “Show time” واگذار شد ، اما پس از آن دیگر هیچ خبری پیرامون این موضوع منتشر نشد هرچند شبکه “شو تایم” همچنان اذعان دارد که این سریال نمرده است و خیلی هم زنده است.

“دیوید نوینز” مدیر شبکه “شو تایم” در گفتگو با “Tv Guide” اعلام کرد که بخش ساخت و توسعه سریال فعال است… که البته تفاوتی با صحبت های او در سال ۲۰۱۵ نداشت چون دقیقا همین کلمات را در ان سال هم بکار برده بود به جز این بخش که گفته بود فیلم نامه را دیده و بسیار مورد پسندش بوده است.

اینکه “شو تایم” هنوز پیگیر ساخت سریال “هیلو” میباشد امیدوار کننده است ، آن هم به خصوص بعد از تلاش های نافرجامی که در ساخت اقتباس هایی از فیلم اتفاق افتاده است ، یکی از این تلاش های بی سرانجام مربوط به سال ۲۰۰۵ میشود که مایکروسافت در تلاش برای ساخت فیلم مبتنی در داستان “هیلو” شخصی را با لباس “مستر چیف” شخصیت اصلی فرانچایز به استدیو هایی فیلم سازی هالیوود فرستاد تا فیلم نامه پیشنهادی را به این استودیو ها تحویل دهد، به هر حال حتی اگر در نهایت موضوع ساخت فیلم یا سریال “هیلو” به سرانجام نرسد این فرانچایز با وجود ۵ بازی اصلی و چندین اسپین-آف همچنان زنده خواهد بود.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *