درکس از محافظین کهکشان جدا شد

در تصمیمی شک آور,”درکس نابودگر” (Draks the Destroyer) از تیم محافظین کهکشان جدا شد. تیمی که از زمان تشکیل آن در سال ۲۰۰۸ توسط “استار لرد” در آن حضور داشت. از زمانی هم که “دیو باوتیست”ا نقش این شخصیت را در مجموعه دنیای سینمایی “مارول” بازی کرد, حضور او او در جمع محافظین کهکشان پر رنگ تر هم شد. به نظر میرسد در حال حاضر مارول قصد دارد او را برای محافظ “سنگ قدرت” در نظر بگیرد. نقشی که او در سال ۱۹۹۰ به عنوان یکی از اعضای گارد “نگهبانان بینهایت” زیر نظر “آدام وارلاک” داشت.

به هر حال هنوز محافظین کهکشان با رهبری استار لورد متشکل از این اعضا ست :‌”راکت”,”درکس”,” گامورا” و “گروت”. تغییر زمانی در این گروه ایجاد شد که “اسکات لنگ” که همان “مرد مورچه ای” دنیای مارول است,تصمیم گرفت زمین را ترک کند و به محافظین بپیوندد.

آخرین خطوط داستانی بیانگر این است که محافظین کهکشان با “نوا کورپس” متحد شده اند تا به صورت مخفیانه به کارهای خود بپردازند. همچنین استار لورد “سنگ بینهایت” را یافته است که راهی برای ورود محافظین کهکشان به اتفاق بزرگ بعدی مارول یعنی “شمارش بینهایت” است.

در پایان سری جدید کامیک ها و در قسمت ۱۵۰ ام زمانی که محافظین کهکشان ماموریت خود را به پایان رسانده اند درکس به باقی اعضا اعلام میکند که دیگر نمیخواد یکی از اعضای محافظین کهکشان باشد.او حتی برای آنها در مورد تصمیمش توضیح خاصی هم نمیدهد.

استار لورد او را به سیاره ای آرام میبرد که آنجا زندگی آرامی را آغاز کند. استار لورد سنگ قدرتی را که از باقی اعضای محافظین کهکشان پنهان نگه داشته بود به درکس نشان میدهد. او درکس را به عنوان محافظ جدید این سنگ انتخاب کرده است.

بعد از اینکه استار لورد سیاره را ترک کرد درکس خوشحال بود که برای محافظت از دوستانش دیگر لازم نیست کسی را بکشد. به نظر میاید که او به دنبال گنجی ست که که محل آن فقط در اختیار آلترون,اسکرول و چیتاوری قرار دارد.

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *