اطلاعات جدید درباره توسعه ی آلترامن مارول

سه‌شنبه 27 خرداد , 1399

مارول قصد دارد حتی از اندازه ای که در حال حاضر دارد بزرگتر شود. در ادامه تلاش برای گسترش Ultraman به غرب، Tsuburaya Productions ، صاحب حق، با مارول کمیک همکاری کرده است تا داستانهای تازه و جدیدی را بر اساس سریال کلاسیک Ultraman منتشر کند. کمیک آلترامن مارول با عنوان Rise of Ultraman منتشر خواهد شد و اولین شماره در اواخر امسال مورد توجه قرار می گیرد! در کنار این عنوان همچنین اعلام شد که کایل هیگینز (Mighty Morphin Power Rangers) و Matt Groom (Self / Made) به نویسندگی این سریال می پردازند و ساخت آن توسط Francesco Manna (انتقام جویان، Fantastic Four) انجام خواهد شد.

تمام استعدادهای دلبسته به این موضوع بسیار دیدنی است اما قابل توجه ترین فرد مورد علاقه برای طرفداران این ژانر هیگینز است، زیرا او یک نیروی محرکه در پشت طنز Power Rangers برای Boom بود و به عنوان اولین نویسنده این عنوان، هایگینز به ایجاد کمیک کمک کرده و به رویداد “شبکه خراب” کمک شایانی کرده است. او به لطف همین اتفاق در میان طرفداران توکوزاتسو محبوب است که بسیاری از آنها بدون شک وی را دنبال خواهند کرد. همانطور که در مطبوعات اعلام شده است، این کمیک “دوباره از نسل اول کلاسیک پدیده جهانی بازنگری می کند.” هنوز مشخص نشده است که آیا این کمیک می تواند شروعی دوباره برای آلترامن اصلی سال ۱۹۶۶ باشد یا نوعی ادامه آن خواهد بود. مطمئن هستیم که با نزدیک شدن به نسخه، چیزهای بیشتری خواهیم شنید!

اخبار بیشتر درباره ی Ultraman

Ultraman یک ابرقهرمان داستانی است. آلترامن برای اولین بار به عنوان شخصیت اصلی در کنار میزبان انسانی خود شین حیاتا در مجموعه تلویزیونی ژاپن ۱۹۶۶-۱۹۶۷ ظاهر شد که ۳۹ قسمت را اجرا کرد. پس از موفقیت این شخصیت  Tsuburaya یک سری دیگر از قهرمانان Kyodai را ساخت که هنوز هم به عنوان بخشی از پروژه سری Ultra Seven فعالیت دارند. در حالی که هر دو سری یک ژانر یکسان را با قهرمانان بسیار مشابه به اشتراک می گذاشتند، در ابتدا هیچ رابطه ای بین این دو وجود نداشت. در Return of Ultraman که چهار سال بعد در سال ۱۹۷۱ تولید شد Ultraman و Ultra Seven با هم در یک داستان مشترک قرار گرفتند.

آلترامن مارول

اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره ی دنیای Ultraman هستید، باید به شما مژده دهیم که با یکی از افرادی که در حال گسترش Ultraman در غرب هستند، جف گومز صحبت کردیم. سال گذشته که برای پادکست ما ثبت شد، گومز نه تنها تاریخچه خود را به عنوان یک هوادار آلترامن، بلکه در مورد چگونگی شرکت خود در پی درک دنیای پیچیده Ultraman در میان چیزهای دیگر نیز جستجو کرد. گومز در آن زمان گفت: “من می گویم، آماده شوید، زیرا آلترامن برمی گردد، و این که مردم چه در طرف ژاپنی و چه از طرف آمریکایی درگیر هستند و این شخصیت را دوست دارند.” “ما این شخصیت را دوست داریم و می خواهیم بهترین نتیجه را برای داستان های بیشتر این شخصیت ببینیم و نگرانی هایی که در مورد انتشار Ultraman در یک رسانه غربی  دارید را درک کنیم.”

منبع: denofgeek.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *