اطلاعات جدید درباره ی فیلم پلنگ سیاه دو

پنج‌شنبه 11 اردیبهشت , 1399

دنباله ی جدیدی که شرکت مارول در حال ساختن برای فیلم پرطرفدار بلک پنتر است، توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. این فیلم با شخصیت ها و ماجراهای جدیدش، باعث شده است طرفداران این ژانر منتظر اکران آن در سال ۲۰۲۲ باشند. فیلم بلک سیاه ۲ در این سال اکران خواهد شد.

از آنجایی که Black panther بعد از اکران توانست تا هفته ها در صدر جدول فروش جهانی قرار بگیرد، ساخت دنباله ای برایش به نظر کاملا قابل پیش بینی بود. حالا سازندگان این فیلم اعلام کرده اند که این شخصیت محبوب قرار است ۶ مه ۲۰۲۲ دوباره روی پرده ی سینماها ظاهر شود.

ماجرای ساخت قسمت دوم فیلم بلک پنتر از آنجا شروع شد که در ژوئن سال ۲۰۱۹، کوین فیگ، که مدیر عامل کمپانی مارول است، به مطبوعات اعلام کرد که رایان کوگلر که کارگردان و یکی از نویسندگان قسمت اول این فیلم نیز هست به تازگی کار نوشتن فیلمنامه ای دیگر با محوریت موضوعات موجود در فیلم را شروع کرده است و فیلم پلنگ سیاه دو به زودی از روی این نوشته ها ساخته خواهد شد.

تاریخ دقیق اکران فیلم پلنگ سیاه دو

به نظر می رسد بازیگران این فیلم نیز مشخص شده اند و بازیگران اصلی این فیلم نیز چادویگ بوزمن و مایکل ب. جردن خواهند بود. قسمت اول پلنگ سیاه در سال ۲۰۱۸ اکران شد و توانست در جهان بیش از یک میلیارد دلار فروش داشته باشد.

کارگردان اصلی فیلم یعنی کوگلر معمولا اطلاعاتی را منتشر نمی کند اما از آنجایی که خود شرکت Marvel اطلاعاتی را درباره ی ساخت قسمت دوم این فیلم منتشر کرده است، بازار نظریه پردازی طرفداران به شدت داغ بوده و گمانه زنی های مختلفی درباره ی این فیلم جدد کمپانی مارول انجام می شود.

فیلم پلنگ سیاه دو

آخرین اخبار فیلم پلنگ سیاه دو حاکی از آن است که اکثر بازیگران قسمت اول در این قسمت نیز حضور خواهند داشت. این لیست شامل مارتین فریمن به عنوان مامور سیا در اورت راس است. در آگوست سال ۲۰۱۹ ، فریمن در مصاحبه ای گفته بود که “تا آنجا که می دانم ، باز خواهم گشت. تا آنجا که می دانم در فیلم پلنگ سیاه دیگری بازی خواهم کرد. این نظر من است. در مورد این که چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد، نمی توانم نظری بدهم”

شرکت دیزنی که مالک فیلم های مارول است، در رویداد D23 Expo که در آگوست سال ۲۰۱۹ برگزار شد، تایید کرد که Black Panther 2  در ۶ مه ۲۰۲۲ اکران می شود. یک نگاه به برنامه ی شلوغ اکران فیلمهای Marvel مشخص می کند که چرا باید اینقدر صبر کنیم.

ما به طور دقیق نمی دانیم که فیلمبرداریاین قسمت از پلنگ سیاه از چه زمانی آغاز می شود، اما برخی گزارشات حاکی از آن است که فیلمبرداری از مارس و ژوئن ۲۰۲۱ در استرالیا شروع خواهد شد. به نظر می رسد داستان فیلم درباره ی شخصیتی منفی است که قصد خواهد کرد کشور واکاندا که محل زندگی پلنگ سیاه است را اشغال کند. این پیش بینی به خاطر برخی از صحنه های مرتبط در آخرین فیلم انتقام جویان بیان می شود.

منبع: Cnet.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *