اعلام زمان پخش سریال Vikings: Valhalla

اعلام زمان پخش سریال Vikings: Valhalla

نتفلیکس سرانجام تاریخ پخش سریال Vikings: Valhalla که اسپین آف Vikings محسوب می‌شود را اعلام کرد. به گفته سرویس استریم محبوب، پخش سریال Vikings: Valhalla که توسط «جب استوارت» و «مایکل هرست» خالق سریال اصلی ساخته می‌شود، از روز جمعه، ۲۵ فوریه (۶ اسفند) از شبکه نتفلیکس آغاز خواهد شد.

داستان سریال Vikings: Valhalla به اوایل قرن یازدهم و ۱۰۰ سال پس از وقایع پایانی سریال اصلی مربوط می‌شود. سم کورلت در این سریال نقش «لیف اریکسون» کاوشگر و کاشف مشهور اسکاندیناویایی را بازی می‌کند که گفته می‌شود قرن‌ها قبل از کریستف کلمب به آمریکای شمالی سفر کرده است.

 

اعلام زمان پخش سریال Vikings: Valhalla

 

همچنین فردیا گوستافسون که در سریال The Witcher نیز حضور دارد، نقش خواهر با اراده لیف «فریدیس اریکسدوتر» بازی می‌کند. تیم بازیگری سریال تقریبا ناشناخته است اما شخصیت‌های معروف دیگری از جمله «هارالد هاردرادا» پادشاه نروژ در بین سال‌های ۱۰۴۶ تا ۱۰۶۶ و «امای نورماندی» شهبانوی انگلستان در آن حضور دارند.

داستان این سریال ماجراجویی‌های لیف، فریدیس و هارالد را به تصویر می‌کشد که همزمان با درگیری‌های بین وایکینگ‌ها و خانواده سلطنتی انگلستان سعی در کشف نقاط جدیدی از دنیا را دارند و داستان آن‌ها در نهایت به پایان دوران وایکینگ‌ها ختم می‌شود.

سریال Vikings در بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۰ از شبکه History پخش شد و داستان آن در شش فصل به پایان رسید. این سریال از همان قسمت‌های ابتدایی مورد پسند منتقدان و طرفداران قرار گرفت و شخصیت رگنار لاثبروک با بازی تراویس فیمل به یکی از ماندگارترین شخصیت‌های تلویزیون تبدیل شد. از زمان پخش آخرین قسمت سریال نزدیک به هشت ماه می‌گذرد و اکنون قرار است تا بیش از ۲ ماه دیگر، وایکینگ‌ها به تلویزیون برگردند.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *