فیلم مرد عنکبوتی 3 در پیش فروش بلیط رکوردشکنی کرد

فیلم مرد عنکبوتی ۳ در پیش فروش بلیط رکوردشکنی کرد

از روز دوشنبه این هفته پیش فروش بلیت‌های فیلم Spider-Man: No Way Home رسما آغاز شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پیش فروش بلیت فیلم Spider-Man 3 رکوردشکنی کرده است. طبق گزارشی که ددلاین منتشر کرده، پیش فروش بلیت‌های فیلم Spider-Man: No Way Home تنها در فندنگو از رکورد پیش فروش بلیت فیلم Avengers Endgame عبور کرد و در مجموع بهترین پیش فروش بلیت از زمان اکران این فیلم تا به امروز را نیز ثبت کرده است.

همچنین میزان پیش فروش بلیت فیلم No Way Home تنها در طول دو ساعت از میزان پیش فروش بلیت فیلم Black Widow در طول یک روز عبور کرد تا رکورد بهترین پیش فروش بلیت در سال ۲۰۲۱ را ثبت کند. این پایان کار نیست و پیش فروش بلیت فیلم Spider-Man: No Way Home رکورد برخی از فیلم‌های پیش از دوران همه‌گیری کرونا مثل فیلم Avengers: Infinity War، فیلم Spider-Man: Far From Home و فیلم‌های اخیر جنگ ستارگان مثل فیلم The Last Jedi، فیلم Rogue One و The Rise of Skywalker را نیز شکسته است.

 

فیلم مرد عنکبوتی 3 در پیش فروش بلیط رکوردشکنی کرد

 

این آمارها باعث شده تا بسیاری به عملکرد درخشان فیلم Spider-Man: No Way Home در گیشه امیدوار شوند و حتی عملکردی مشابه یا بهتر نسبت به فیلم‌های پیش از دوران همه‌گیری را در گیشه ثبت کند. در مجموع دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول مثل فیلم Shang-Chi نیز توانسته‌اند عملکرد خوبی در گیشه در این دوران داشته باشند. فیلم Spider-Man: Far From Home در سال ۲۰۱۹ موفق شد به فروش ۱.۱ میلیارد دلار دست پیدا کند و به موفق‌ترین فیلم مرد عنکبوتی در گیشه جهانی تبدیل شود.

تام هالند، بندیکت کامبربچ، زندیا، آلفرد مولینا، ویلم دفو، جیمی فاکس، توماس هیدن چرچ، ریس ایفانز، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز، جان فاورو، جی. بی اسموو، انگوری رایس و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است.

منبع

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *