حضور نیکولاس کیج در فیلم Renfield

حضور نیکولاس کیج در فیلم Renfield

نیکلاس کیج، یکی از ستارگان سال‌های دور هالیوود قرار است در فیلم ترسناک Renfield (استودیو یونیورسال) نقش دراکولا را برعهده داشته باشد. این فیلم بر اساس رمانی از برام استوکر با همین نام ساخته می‌شود. علاوه بر نیکلاس کیج، نیکلاس هولت هم در نقش خدمتکار بدنام دراکولا (رنفیلد)، کسی که در رمان‌های استوکر در کنار کُنت دراکولا حضور داشت، در این فیلم بازی خواهد کرد.

با اینکه گفته شده داستان در زمان حال اتفاق می‌افتد، اما هنوز جزییات زیادی از آن در دست نیست. بدون شک رنفیلد در این فیلم یک داستان اصلی دارد و به احتمال زیاد ما با این شخصیت به عنوان زندانی در یک دیوانه‌ خانه نه‌چندان دور از اولین خانه انگلیسی دراکولا، یعنی کارفاکس، مواجه خواهیم شد. در رمان اصلی، تصور می‌شود که رنفیلد از توهم رنج می‌برد، اما بعدا مشخص شد که او در واقع تحت تاثیر خون‌آشام افسانه‌ای، کنت دراکولا قرار داشته.

با این حال، جزییات دیگر همچنان مخفی است و حتی هیچ اطلاعاتی از از طرح داستانی این فیلم منتشر نشده. در حال حاضر مشخص نیست که آیا روانشناس او، دکتر جان سوارد در این فیلم حضور دارد یا خیر. در هر صورت، این خبر خوبی برای طرفداران نیکلاس کیج است چراکه این بازیگر خاص یک نقش بزرگ را ایفا خواهد کرد.

 

حضور نیکولاس کیج در فیلم Renfield

 

این بازیگر آمریکایی اخیرا در فیلم Pig (خوک) به کارگردانی مایکل سارنوسکی درخشیده و با نقدهای مثبتی از سوی منتقدان روبه‌رو شده و به نوعی حرفه او درحال احیا است. وی همچنین قرار است در فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent (وزن غیرقابل تحمل استعداد عظیم) ورژن تخیلی شخصیت خودش را در کنار پدرو پاسکال بازی کند. یک فیلم اکشن کمدی به کارگردانی تام گورمیکان که برای اکران در ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

 همانطور ابتدای متن ذکر شد، استودیو یونیورسال پیچکرز ساخت این فیلم را برعهده دارد که برای کیج یک استودیوی بزرگ و مهم محسوب می‌شود، زیرا آخرین فیلم بزرگ او Ghost Rider: The Spirit of Vengeance (در سال ۲۰۱۱) بود و از آن زمان به‌بعد وی عمدتا در فیلم‌های مستقل و ناشناخته بازی کرده است.

به نظر می‌رسد استودیو یونیورسال با بازسازی فیلم‌ The Wolfman و موفقیتی که از ریمیک Invisible Man حاصل شد، اکنون قصد دارد به رشد فرانچایز‌ هیولاهای خود ادامه دهد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *