در گیم اواردز 2021 بازیگر شانگ چی حضور دارد

در گیم اواردز ۲۰۲۱ بازیگر شانگ چی حضور دارد

سیمو لیو، بازیگر نقش Shang-Chi در دنیای سینمایی مارول و استینگ، خواننده‌ی آهنگ What Could Have Been سریال انیمیشنی Arcane در گیم اواردز ۲۰۲۱ حضور خواهند داشت. جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری مراسم The Game Awards هر سال مهمان‌های شناخته‌شده‌ای را به این رویداد دعوت می‌کند. برای نمونه سال گذشته کریستوفر نولان جایزه‌ی بهترین بازی سال را اهدا کرد. امسال سیمو لیو، بازیگر اصلی فیلم Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings (شانگ چی و افسانه ده حلقه) برای خواندن نامزدها و اعلام برنده‌ی یک بخش به گیم اواردز ۲۰۲۱ می‌آید.

از آن سو استینگ (Sting)، برنده‌ی ۱۷ جایزه‌ی Grammy در همراهی با ارکستر گیم اواردز مشغول اجرای زنده‌ی آهنگ What Could Have Been سریال آرکین در مراسم The Game Awards سال ۲۰۲۱ خواهد شد. از آن‌جایی که انیمیشن Arcane در جهان سری بازی League of Legends ساخته شده است و به‌شدت مورد تحسین قرار گرفت، قطعا حضور او می‌تواند برای طرفدارهای آرکین و لیگ آو لجندز خوشحال‌کننده باشد. سال قبل ادی ودر از بند Pearl Jam، آهنگ Future Days را در گیم اواردز اجرا کرد و موسیقی همیشه بخش مهمی از The Game Awards بوده است.

 

در گیم اواردز 2021 بازیگر شانگ چی حضور دارد

 

بازی Deathloop با ۹ نامزدی، بازی Ratchet & Clank: Rift Apart با ۶ نامزدی، بازی Psychonauts 2 با پنج نامزدی و بازی It Takes Two با پنج نامزدی، ویدیوگیم‌های پیشتاز مراسم TGA 2021 هستند. طبیعتا هرچه به برگزاری گیم اواردز سال ۲۰۲۱ نزدیک‌تر بشویم، جف کیلی اطلاعات جالب بیشتری را درباره‌ی آن منتشر خواهد کرد. Pre-Show این مراسم از ساعت ۰۴:۰۰ بامداد روز جمعه، ۱۹ آذر به وقت ایران شروع می‌شود و در ساعت ۰۴:۳۰ شاهد آغاز بخش اصلی گیم اواردز ۲۰۲۱ خواهیم بود. براساس صحبت‌های کیلی می‌دانیم که برخی از بازی‌های حاضر در TGA 2021 کاملا متعلق به نسل ۹ هستند. تعدادی از این بازی‌ها در سال ۲۰۲۲ و بعضی از آن‌ها در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهند شد.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *