انتشار اولین تصاویر از پشت صحنه Jupiter’s Legacy توسط Daily Mail

همانطور که می‌دانید نت فلیکس Netflix مشغول تولید سریال Jupiter’s Legacy می‌باشد. حالا اولین تصاویر از پشت صحنه این سریال توسط Daily Mail پخش شده است. سریالی که بر اساس مجموعه کتاب های کمیک مارک میلار (Mark Millar) و فرانک کوایتلی (Frank Quitely) تحت عنوان میراث مشتری (Jupiter’s Legacy) ساخته شده و روایتگر درامی از چند نسل اولیه ابرقهرمانان است. ابر قهرمانانی که در دهه ۳۰ میلادی صاحب قدرت شدند.

بازیگران این سریال کسانی هستند چون: جاش دوهامل (Josh Duhamel) که نقش شلدون سامپسون را بازی می‌کند، بن دنیلز (Ben Daniels) که نقش والتر سامپسون را بازی می‌کند، لزلی بیب (Leslie Bibb) که نقش گریس سامپسون را بازی می‌کند، النا کامپوریس (Elena Kampouris) که نقش کلویی سامپسون را بازی می‌کند، اندرو هورتون (Andrew Horton) که نقش براندون سامپسون را بازی می‌کند، مایک وید (Mike Wade) که نقش فیتز اسمال را بازی می‌کند و مت لنتر (Matt Lanter) که در نقش جورج هاچین ظاهر می‌شود. نقش‌هایی که نام بردیم به ترتیب این شخصیت‌ها هستند: The Utopian، Brainwave، Lady Liberty، Paragon و Skyfox.

Daily Mail

مجموعه سریال Jupiter’s Legacy اولین بار توسط Image Comics در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. داستان این سریال پیرامون دو شخصیت The Utopian و Lady Liberty است. این دو نفر دارند با اسم‌های مستعار شلدون و گریس سامپسون زندگی می‌کنند. تا اینکه در سال ۱۹۳۲ با تعدادی از دوستان‌شان به جزیره‌ای عجیب سفر می‌کنند و در همین جزیره صاحب قدرت‌های قهرمانانه و فوق بشری می‌شوند. این‌ها اولین نسل ابرقهرمانان را می‌سازند و همین‌ها هستند که اتحادیه عدالت را تشکیل دادند. خلاصه سال‌ها می‌گذرد و شلدون و گریس بچه‌دار می‌شوند و نام این بچه‌ها را کلویی و برندون می‌گذارند. کلویی و برندون هم قدرت‌های قهرمانی دارند. البته می‌شود گفت که این دو شخصیت باعث ساخت نگرشی منفی نسبت به ابرقهرمانان شدند و تلاش بسیار توسط این دو صورت گرفت تا بتوانند زیر سایه پدر و مادرشان برای خودشان جایگاهی بیابند.

استیون دی‌نایت (Steven S. DeKnight) که بیشتر او را به خاطر شورانری در سریال Daredevil می‌شناسند شورانری این سریال را هم انجام می‌دهد. به علاوه کارگردان و نویسنده اولین قسمت هم خواهد بود و همراه با میلار، لورنزو دای بونِونچورا (Lorenzo Di Bonaventura) و دن مکدرموت (Dan McDermott) تهیه‌کننده اجرایی Jupiter’s Legacy خواهد بود. جا دارد بگوییم Jupiter’s Legacy برای اکران در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است.

منبع: www.comingsoon.net

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *