Square Enix و مارول به صورت رسمی تریلر بازی اونجرز را منتشر کردند

طبق اعلام رسمی شرکت اسکوئز انیکس قرا است این باز در تاریخ پانزدهم می سال ۲۰۲۰ منتشر بشه که در واقع مصادف است با بیست و ششم اردیبهشت سال ۱۳۹۹. فروش بازی اونجرز avengers نیز از همان تاریخ به صورت همزمان در سراسر دنیا آغاز خواهد شد. قسمت خوب ماجرا اونجاییه که شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرده که قراره به صورت مستمر این بازی به روزرسانی داشته باشه و در هر به روزرسانی اعضای دنیای اونجرز به بازی اضافه بشه٬ شاید به نظرتون خیلی جالب نیومده باشه! ولی شاید اگر بدونید که اسکوئر انیکس قول داده تمام این به روزرسانی ها رایگان انجام بشه ماجرا خیلی براتون جذاب و جالبتر بشه.

ترکیب شخصیت های نسخه اولیه

بر اساس تریلر منتشر شده اینجور مشخصه که  ترکیب نسخه اول بازی avengers از کاپیتان آمریکای دوست داشتنی، بروس بنر عزیز ، بلک ویدوی محبوب قلب ها، تونی استارک/آیرون من تو دلی  و هنک پیم (مرد مورچه ای) و ثور، تشکیل شده. صداپیشگان این شخصیت ها هم همگی بسیار حرفه ای هستند و در انیمیشن های مارول صداپیشه های مشهوری هستند٫ برای مثال نولان نورث به جای کاپیتان آمریکا٬ تراویس ویلینگهام به جای ثور، تروی بیکر به جای بروس بنر/هالک، لورا بیلی به جای بلک ویدو و غیره صحبت خواهند کرد.

نسخه دسترسی بتای (Beta Access) بازی اونجرز

شرکت اسکوئر انیکس وعده داده که در صورت پیش خرید بازی٬ دارندگان کنسول های PS4 اولین افرادی خواهند بود که به نسخه Beta Access بازی اونجرز دسترسی خواهند داشت. همچنین این شرکت وعده داده که سورپرایز های بسیار زیادی در انتظار دارندگان کنسول های بازی PS4 خواهد بود که بعدها اعلام خواهد کرد. پس تا دیر نشده باید کنسول PS4 خودتون رو بخرید و این بازی رو پیش خرید کنید!!!

داستان بازی اونجرز Avengers

اینطور که گفته شده ماجرای بازی اونجرز از این قرار است که یک تراژدی منجر به از هم پاشیده شدن گروه اونجرز میشه و تیم اونجرز منحل میشه. ولی بعد از گذشت ۵ سال و در شرایطی که دنیای انسان ها را تهدیدات بسیار زیادی تحت شعاع قرار داده٫ گروه اونجرز دوباره دور هم جمع می‌شوند!

پلتفرم هایی که بازی اونجرز برای آنها منتشر می‌شود

طبق اعلام شرکت تولید کننده بازی اونجرز avengers ٬ انتشار این بازی فعلا برای چهار پلتفرم، PS4, Xbox One , Stadia و کامپیوتر های شخصی تایید شده است.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *