کمیک پیش درآمد بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به زودی منتشر خواهد شد

به تازگی مارول برنامه ­های خود برای رونمایی از سری هایی که رویدادهای مرتبط با Star Wars Jedi: Fallen Order را ثبت و ضبط می کند اعلام کرد.

سرانجام الکترونیک آرتز اولین ویدئو رسمی از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را در همایش EA Play 2019 منتشر کرد. الکترونیک آرتز با معرفی چند شخصیت غافلگیر کننده و همچنین افزدون سیستم مبارزات و قابلیت های جدید دیگر طرفداران این بازی را مجذوب خود کرده است.

کمیک پیش درآمد بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به زودی منتشر خواهد شد
کمیک پیش درآمد بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به زودی منتشر خواهد شد

داستان کمیک پیش درآمد Star Wars Jedi: Fallen Order

اکنون جدیدترین اخبار بازی حاکی از رونمایی از یک کمیک پیش درآمد برای این بازی است. از سویی دیگر مارول اخیراً کمیک Star Wars Jedi: Fallen Order را که یک کمیک چند قسمتی و پیش درآمد است را تایید و تصدیق کرده است. داستان این کمیک حول Cere جوان (که یکی از نقش های اصلی بازی است) و Eno Cordova (استاد Jedi او) می باشد  که با هم به سیاره Ontotho سفر می کنند. دقیقاً مشخص نیست که این پیش درآمد قرار است چگونه به Fallen Order مربتط باشد، اما با توجه به حضور Cere در بازی و این کمیک، به نظر می رسد که این وابستگی به چند سال پیش از شروع ماجراجویی Cal (در بازی جنگ ستارگان) برمیگردد.

کتاب توسط Matthew Rosenberg (که سابقه نوشتن Uncanny X-Men و The Punisher را در کارنامه دارد) نوشته شده است. وظیفه طراحی کمیک نیز بر دوش Paolo Villanelli (با سابقه کار روی کمیک Vader: Dark Visions) قرار گرفته است. تصویر روی جلد این کمیک رو می توانید در اینجا مشاهده کنید:

این کمیک پیش درآمد که در پنج نسخه تهیه شده است در ماه سپتامبر امسال (أواخر شهریور یا اوایل مهر) قسمت اول آن منتشر خواهد شد. بازی Star Wars: Jedi Fallen Order توسط شرکت بازی سازی Respawn Entertainment در دست ساخت نهایی است و قرار است در تاریخ پانزدهم نوامبر امسال (۲۴ آبان) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی سی عرضه ‌شود.

منبع: Game Informer

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *