مارول حضور Taskmaster را به عنوان شخصیت شرور بازی Avengers تایید کرد

حضور شخصیت Taskmaster به عنوان یکی از شخصیت های شرور بازی Avengers رسماً تایید شد

هفته گذشته در حاشیه کنفرانس خبری نمایشگاه E3 2019 شرکت Square Enix سرانجام از اولین تریلر رسمی بازی Avengers رونمایی کرد که در آن شاهد اولین تصاویر و اطلاعات از جریان این بازی ابرقهرمانی بودیم. این بازی برای ارائه در دستگاه­ های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، رایانه خانگی و گوگل استیدیا سال آینده منتشر خواهد شد.

چه شخصیت هایی در بازی اونجرز حضور دارند

این بازی ابرقهرمانی که با همکاری مارول در حال ساخت است. حضور شخصیت هایی چون آیرون من، هالک، کاپیتان آمریکا و بلک ویدو تا حدودی مشخص بود اکنون در جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه E3 شاهد اولین شخصیت شرور بازی هستیم. در طول تریلر اولیه بازی تصاویری از شخصیتی که شبیه یک رئیس ظالم (Taskmaster) بود نمایش داده شد که در طول تریلر در حال مبارزه با بلک ویدو دیده می شد. اما آیا واقعاً ما شاهد یک Taskmaster خواهیم بود؟ بله، مارول تایید کرده است که substantial شخصیت شرور اصلی داستان و یا حداقل یکی از مهمترین شخصیت شرور خواهد بود.

taskmaster1

marvel.task

داستان بازی اونجرز

همانطور که می دانید شخصیت Taskmaster پیش از این در بازی Spider-Man مارول نیز حضور داشت. همچنین در بازی PS4، Taskmaster  اشاره به Spidey  دارد که شباهت هایی به West Coast مارول دارد. به عبارت دیگر، به نظر می رسد که حوادث این بازی همان چیزی هست که قبلاً شاهد آن بودیم، و احتمالاً بیانگر این است که Avengers مارول پیش از Spider-Man مارول اتفاق می افتد.

Taskmaster کیست؟

برای کسانی که شاید با Taskmaster آشنا نیستند باید گفت که Taskmaster دارای قدرت تقلید و کپی برداری سبک مبارزه و یا حرکاتی است که مشاهده می کند. او اغلب شمشیر، سپر و کمان و نیزه حمل می کند، اما او همچنین به حمل چاقو، اسلحه و سلاح های دیگر نیز شناخته می شود. در تصاویر منتشر شده در تریلر از او، به نظر می رسد مقداری مواد منفجره از راه دور نیز نگهداری می کند.

به گفته عوامل،  Taskmaster نمی تواند توانایی های ابرانسانی را تقلید کند با این وجود او می تواند با مشاهده فیلم های مبارزه به سرعت به یک تشابهاتی از آن برسد.

Taskmaster پس از آنکه استاد یک سبک مبارزه می شود، سبک خود را به قیمت بالایی به افراد دیگر به فروش می رساند. شخصیت مقابل Taskmaster، شاید Captain America باشد که در تریلر حضور دارد و یکی از عضوهای اصلی Avengers است.

بازی Avengers در نیمه ماه می سال ۲۰۲۰ معادل با ۲۶ام اردیبهشت ۱۳۹۹ برای دستگاه های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، رایانه خانگی و گوگل استیدیا با قیمتی حدود ۶۰ دلار به بازار خواهد آمد.

منبع: comicbook

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *