کوین فایگی: احتمال کراس اور بین اسپایدرمن و ونوم

spiderman

رئیس استودیو مارول کراس اور بین دو کارکتر محبوب اسپایدرمن و ونوم را محتمل دانست

چندی است که از اکران فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه  Spider-Man: Far From Homeمیگذرد ، این فیلم به طرز شگفت آوری مورد استقبال قرار گرفته و است. حال در آخرین اخبار به دست آمده ، کوین فایگی « رئیس مارول استودیو » امکان یک کراس اُور میان کاراکترهای ونوم و اسپایدرمن را تایید کرده است.

رئیس استودیو مارول، کوین فایگی در مصاحبه با وبسایت CinemaBlend وقتی از او درباره احتمال کراس اور میان ونوم و اسپایدرمن سوال شد اعلام کرد که با توجه به موفقیت دو فیلم ونوم و اسپایدرمن احتمال رویایی بین این دو شخصیت یا کراس اور میان این دو وجود دارد و در یک زمان شاید این اتفاق رخ دهد.

البته کوین فایگی توپ را به زمین کمپانی سونی پیکچرز انداخت و وقوع آن را وابسته به تصمیم این کمپانی دانست. وی در این باره بیان کرد:

“به نظر من احتمال این کراس اور به سونی بستگی دارد، سونی هر دو شخصیت را در اختیار دارد و ونوم را در دنیای خود دارد. من نمی دانم آنها برای ادامه ونوم چه برنامه ای دارند و یا چه کاری تا اکنون برای ادامه آن انجام داده اند. اما در این لحظه هر احتمالی ممکن است و کراس اور میان این دو احتمال دارد.”

برداشت سونی از صحبت های فایگی:

پس از این صحبت ها میان طرفداران سردرگمی بوجود آمد. اما کمپانی سونی با نویسنده CinemaBlend  که با فایگی صبت کرده بود تماس تلفنی گرفت و بیان داشت که اظهارات فایگی درباره رویارویی ونوم و اسپایدرمن تنها می تواند نظرات شخصی وی بوده باشد و مورد تایید این کمپانی نیست.

طبق شایعات احتمال اینکه شخصیت اسپایدرمن در یکی از فیلم های ونوم حضور پیدا کند بیشتر است تا اینکه ونوم در فیلم اسپایدرمن ظاهر شود چراکه حق ساخت و به تصویر کشیدن هر دو شخصیت برعهده سونی است. اما فعلاً باید منتظر باشیم و ببینیم که در آینده تصمیم سونی چیست و آیا می‌توانیم شاهد رویارویی این دو شخصیت باشیم یا خیر.

فیلم Spider-Man: Far From Home برای نمایش در دوم جولای ۲۰۱۹ مصادف با ۱۱ تیر ماه امسال در نظر گرفته شده است. دنباله فیلم Venom نیز احتمالاً در سال ۲۰۲۰ اکران شود.

منبع: www.ign.com

سوفی

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *