بازگشت تام هاردی در ونوم ۲

به گفته سونی، تام هاردی بار دیگر نقش ادی براک/ ونوم را در فیلم Venom 2 بازی می­کند.

با آنکه با صرف هزینه زیاد فیلم ونوم نتوانست نظر بیننده ها را آن چنان که باید به خود جلب کند، سونی می خواهد ادامه این فیلم را هم بسازد. امی پاسکال Amy Pascal تهیه کننده شرکت سونی در یک مصاحبه با وب سایت فاندانگو Fandango خبر ایفای نقش تام هاردی در فیلم سینمایی ابرقهرمانی ونوم ۲ (Venom 2) را تایید کرد. وی در این باره می گوید:

حال می توانم بگویم تام هاردی باز می­گردد. هیچ کسی نمی تواند جای او را بگیرد و او بی عیب و با شکوه بازی می کن. سونی کار خارق العاده ای با خلق این شخصیت انجام داد و دنیای خاص آن را به وجود آورد. زمانی که شما به ونوم فکر می کنید، نمیتوانید به کس دیگری بجز تام هاردی فکر کنید که در این نقش باشد. اگر یک بار تام هاردی را در این نقش دیده باشید، تمام چیزی که توقع خواهید داشت حضور وی در ادامه فیلم خواهید بود.

تام هاردی
ونوم 2

پاسکال در حالی خبر حضور تام هاردی در ونوم ۲ را تایید کرد که حضور افراد دیگری از جمله وودی هارلسون و میشل ویلیامز  هم در این فیلم بازی قطعی دانست.

کوین فایگی رییس استودیوی مارول نیز در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود درباره احتمال روبرو شدن ادی براک (ونوم) و پیتر پارکر (مرد عنکبوتی) در آینده گفته است این موضوع به تصمیم سونی بستگی دارد.

پاسکال در این باره می‌گوید:

“همه دوست دارند که این اتفاق رخ دهد. شاید یک روز این اتفاق روی دهد. احتمال دارد که ما این فیلم مشترک را بسازیم. برنامه های خاصی برای تام هالند در نظر داریم و می خواهیم او را در پروژه های دیگر هم ببینیم. حضور او در هر فیلمی که من بسازم بعید نیست”

فیلم ونوم اگرچه فروش ۸۸۵ میلیون دلاری زیاد در سراسر دنیا ثبت کرد اما انتقادهای جدی هم دریافت کرد. یکی از شخصیت های منفی دنیای مارول ونوم است که از دشمنان مرد عنکبوتی به حساب می آید.

اولین بار ونوم در سال ۱۹۸۴ در کمیک شماره ۲۵۲ مرد عنکبوتی ایفای نقش کرد. از آن پس ونوم در داستان های زیادی حضور داشته و هر بار بدن یک شخص خاص را به عنوان میزبان استفاده می کند.

در حال حاضر سونی قصد دارد تولید فیلم های ابرقهرمانی را بیشتر کند. سونی در حال بررسی تولید فیلم از روی قهرمان هایی چون گربه سیاه، جکپات، سمور نقره‌ای­ و کراون شکارچی است. همچنین سونی اکنون روی فیلم  موربیوس با بازی جرد لتو کار می کند. این فیلم قرار است در تیرماه سال ۲۰۲۰ نمایش داده شود. ونوم ۲ نیز برای اکران در مهر ماه همان سال برنامه ریزی شده است.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *