انتشار تصویر جدید از سریال The Last of Us

شنبه 12 تیر , 1400

به‌تازگی اولین تصویر از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال The Last of Us منتشر شده است که در آن شاهد حضور اعضای خانواده میلر هستیم.

انتشار تصویر جدید از سریال The Last of Us

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال The Last of Us منتشر شده است. گابریل لونا، بازیگر نقش تامی در این سریال اولین تصویر از پشت صحنه تولید سریال The Last of Us را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته که لونا درون یک ماشین درکنار پدرو پاسکال، بازیگر نقش جول و نیکو پارکر، بازیگر نقش سارا قابل مشاهده است. همچنین عوامل تولید سریال نیز در تصویر قابل مشاهده هستند و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

انتشار تصویر جدید از سریال  The Last of Us

اگرچه در این تصویر تمامی بازیگران در حال لبخند زدن هستند، اما برخی اعتقاد دارند که سرنخ‌های بیشتری در این تصویر وجود دارد. به‌عنوان مثال، Entertainment‌Weekly حدس می‌زند که این تصویر از ابتدا داستان سریال The Last of Us باشد که در آن جول، تامی و سارا در حال تلاش برای فرار از خانه هستند.

کریگ مازن، سازنده سریال Chernobyl، وظیفه ساخت سریال The Last of Us را بر عهده دارد و نیل دراکمن، خالق و سازنده بازی نیز قرار است در ساخت آن به وی کمک کند. دراکمن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و دستیار نویسنده به مازن، شورانر و نویسنده اصلی در سریال کمک خواهد کرد و بخش تلویزیونی سونی و PlayStation Productions وظیفه تولید سریال را بر عهده خواهند داشت. علاوه‌بر کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ، دیگر کارگردان‌های سریال The Last of Us هستند.

انتظار می‌رود سریال The Last of Us در ۶ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO پخش شود. علاوه‌بر پاسکال، لونا و پارکر، بلا رمزی در نقش الی و مرل داندریج در نقش مارلین، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در سریال The Last of Us تایید و اعلام شده است.

منبع: Gamespot

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *