انتشار تصویر جدید فیلم Mission: Impossible 7

سه‌شنبه 5 مرداد , 1400

کارگردان فیلم “Mission: Impossible 7” ، کریستوفر مک‌کوری تصویر جدیدی را از پشت صحنه فیلم در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

انتشار تصویر جدید فیلم Mission: Impossible 7

این عکس صحنه‌ای از واگن یک قطار نشان می‌دهد که احتمالاً در فیلم دچار سانحه شدیدی می‌شود ،مک‌کوری خود در عکس بصورت وارونه است که نشان می‌دهد این قطار از ریل خارج شده و یا تصادف شدیدی می‌کند.

انتشار تصویر جدید فیلم Mission: Impossible 7

اولین عکس از پشت صحنه فیلم در ما آپریل منتشر شد که ستاره فیلم تام کروز را در حال اجرای یک بدل‌کاری در جلوی یک لوکوموتیو بخار در شهر یورکشایر در انگلستان نشان می‌دهد.

فیلم‌برداری هفتمین قسمت “ماموریت غیر ممکن” از اوایل سال گذشته شروع شد و با تاخیرهای متعددی روبه‌رو شده است. این فیلم در کشور ایتالیا در حال فیلمبرداری بود که اولین کشور اروپایی است که در ماه فوریه سال ۲۰۲۰ شیوع ویروس کرونا را تجربه کرد و علی رغم انتقال لوکیشن به انگلیس روند فیلم‌برداری طی چند هفته کاملاً تعطیل شد.

فیلم‌برداری فیلم در ماه سپتامبر با رعایت کامل شرایط بهداشتی از سر گرفته شد. در ماه دسامبر یک ویدیو از کروز در حالی که بر سر عوامل فیلم که نکات بهداشتی را زیر پا گذاشتند، فریاد می‌زد، منتشر شد و ماه گذشته بار دیگر به دلیل موج جدید همه‌گیری متوقف شد.

وینگ ریمز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول و سایمون پگ از بازیگرانی هستند که در این قسمت در کنار کروز به ایفای نقش می‌پردازند. با ادامه روند فیلم‌برداری، کری الوز، ستاره سینما، تأیید کرد که فیلم‌برداری صحنه‌های وی در فیلم به پایان رسیده است، در همین حال اتول نیز از تلاش عوامل تولید در ساخت این فیلم اکشن و هیجان ‎‌انگیز تشکر کرد.

در ابتدا قرار بود قسمت‌های ۷ و ۸ فیلم پشت سر هم فیلمبرداری شوند اما تاخیرهای متعدد و تعد‌های تبلیغاتی تام کروز برای اکران فیلم آینده‌‌اش ” تاپ گان: ماوریک” باعث شد که تاریخ فیلم‌برداری هشتمین فیلم “ماموریت غیر ممکن” به تاریخی دیگری موکول شود. این فیلم قرار است در ژوئیه سال ۲۰۲۳ روی پرده سینما برود.

منبع

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *