فیلم جدیدی از Die Hard در دست ساخت نیست

چهارشنبه 6 مرداد , 1400

ساخت فیلم دنباله مجموعه جان سخت با نام McClane لغو شده است.

فیلم جدیدی از Die Hard در دست ساخت نیست

به‌تازگی لورنزو دی بوناونچرا، تهیه‌کننده سینما رسما اعلام کرد ساخت فیلم McClane که قرار بود فیلم دنباله و پیش درآمد مجموعه Die Hard (جان سخت) باشد، متوقف شده است. ساخت این فیلم در سال ۲۰۱۹ پس از معامله بزرگ دیزنی-فاکس متوقف شده است. او در این‌باره گفت: «آره، نه. این فیلم ساخته نمی‌شه. چیزی که بسیار جالب بود، این بود که ما درواقع ایده‌ای برای ساخت این فیلم مطرح کردیم. این پروژه در ابتدا یک فیلم جان سخت نبود، درنهایت اما به فیلمی از مجموعه جان سخت بدل شد.»

فیلم McClane با بازگشت بروس ویلیس برای ایفای نقش جان مک‌کلین در دست ساخت بود. داستان فیلم نیز قرار بود در دو بازه زمانی حال و دهه ۱۹۷۰ میلادی روایت شود. بخش‌های مربوط‌به سال‌های ۱۹۷۰ به روایت روزهای ابتدایی استخدام جان مک‌کلین در اداره پلیس نیویورک می‌پرداختند و همچنین قرار بود یک بازیگر دیگر نقش دوران جوانی این شخصیت را جلوی دوربین ببرد.

لورنزو دی بوناونچرا درباره فیلم McClane گفت: «نکته‌ی جالب ایده‌مان این بود که می‌توانستید نسخه جوان مک‌کلین را ببینید و از بروس [هم] استفاده کنید. این شیوه بسیار جالب بود. در نتیجه به‌نوعی می‌توانستید هر دو نسخه وی را در فیلم ببینید. کمی [شبیه به فیلم پدرخوانده: قسمت دوم].»

چاد و کری هایز، نویسندگان The Counjring (احضار) برای بازنویسی فیلم McClane‌ استخدام شده بودند. همچنین طبق گزارش‌ها، لن وایزمن، کارگردان فیلم جان سخت ۴ برای کارگردانی فیلم McClane در نظر گرفته شده بود. جدیدترین حضور بروس ویلیس در نقش جان مک‌کالین به سال ۲۰۱۳ و فیلم A Good Day to Die Hard بازمی‌گردد. پنجمین فیلم مجموعه جان سخت که با بودجه‌ای ۹۲ میلیون دلاری تولید شده بود و به فروش موفقیت‌آمیز ۳۰۴.۷ میلیون دلار دست پیدا کرد.

منبع

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *