انتشار نخستین تصویر فیلم سونیک 2

انتشار نخستین تصویر فیلم سونیک ۲

سگا و پارامونت اولین پوستر از فیلم سونیک ۲ یا Sonic the Hedgehog 2 را منتشر کردند. همچنین تریلر این فیلم در رویداد The Game Awards پخش خواهد شد. در پوستر رسمی و جدید فیلم Sonic the Hedgehog 2 شاهد سونیک و تیلز هستیم که سوار بر هواپیما هستند و دکتر روباتنیک با بازی «جیم کری» نیز در آسمان آن‌ها را تعقیب می‌کند. پوستر جدید در حالی منتشر شده که در بامداد جمعه و مراسم The Game Awards شاهد تریلر رسمی آن خواهیم بود. رویداد بهترین‌های سال در ساعت ۴:۳۰ دقیقه بامداد جمعه (به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

همچنین در خبر دیگری اعلام شد که جیم کری، بازیگر نقش دکتر روباتنیک و «بن شوارتز» صداپیشه شخصیت سونیک در مراسم روز جمعه حضور خواهند داشت که احتمالا در بخش معرفی فیلم Sonic 2 شاهد این دو خواهیم بود. Sonic the Hedgehog 2 هم اکنون قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) اکران شود.

 

انتشار نخستین تصویر فیلم سونیک 2

 

 

علاوه بر این جف کیلی، بنیانگذار و مجری اصلی رویداد The Game Awards در توییتی اعلام کرد که طرفداران این سری باید منتظر «دو چیز برای سونیک» در این رویداد باشند که به عقیده بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی، او به رونمایی از بازی جدید Sonic نیز اشاره کرده است.

اخیرا دامنه جدید در وب‌سایت رسمی Sonic the Hedgehog ایجاد شده بود که آدرس آن به عنوان frontiers.sonicthehedgehog.com ثبت شده است. در حالی که این موضوع در واقع هنوز چیزی را مشخص نمی‌کند، اما کاربران هنگام وارد شدن به این وب‌سایت به جای خطای معمول «صفحه یافت نشد» با پیغام «۴۰۳ Forbidden» در مرورگر خود مواجه می‌شوند. با این وجود می‌توان گفت که این آدرس URL برای چیزی در حال استفاده است. با این حال همچنان باید منتظر ارائه اخبار رسمی از سوی سگا درباره نسخه احتمالی جدید بازی خاطره‌انگیز خود باشیم.

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *