انتشار پوستر جدید انیمیشن آینده جنگ ستارگان

شنبه 28 فروردین , 1400

انیمیشن Star Wars: The Bad Batch (جنگ ستارگان: بد بچ) درواقع اسپین‌آفی از سریال Star Wars: The Clone Wars (جنگ ستارگان: جنگ های کلون) است که تمرکز آن روی گروهی از کلون‌ها به‌نام The Bad Batch است که برای اولین‌بار در فصل پایانی انیمیشن The Clone Wars با آن‌ها آشنا شدیم.

انتشار پوستر جدید انیمیشن آینده جنگ ستارگان

طی این ماه بود که تریلر جدید و رسمی انیمیشن Star Wars: The Bad Batch منتشر شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از انیمیشن جنگ ستارگان منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

انتشار پوستر جدید انیمیشن آینده جنگ ستارگان

در این پوستر شاهد حضور اعضای تیم بد بچ در انیمیشن Star Wars: The Bad Batch هستیم که در مقابل آن‌ها کودکی که ظاهرا نقش مهمی در اتفاقات آن دارد، دیده می‌شود و در قسمت بالای پوستر نیز شخصیت امپراتور پالپاتین قابل مشاهده است.

. پخش انیمیشن Star Wars: The Bad Batch از تاریخ ۴ می (۱۴ اردیبهشت) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. پخش این سریال انیمیشنی با یک قسمت ۷۰ دقیقه‌ای آغاز و مابقی قسمت‌ها به‌صورت هفتگی منتشر خواهند شد.

رند که باعث می‌شود تا سربازانی فوق‌العاده موثر و نیرویی قدرتمند باشند. دیو فلیونی که به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی، کارگردان و نویسنده در سریال The Mandalorian (م اعضای گروه Bad Batch هر یک مهارت‌های منحصربه‌فردی داندلورین) حضور دارد و درواقع خالق اصلی انیمیشن Star Wars: The Clone Wars نیز است، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Star Wars: The Bad Batch حضور دارد. آتنا پورتیو، جنیفر کوربت، برد رائو، کری بک و جاش ریمز، دیگر تهیه‌کنندگان سریال Star Wars هستند.

منبع

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *