انیمه Castlevania بزودی ساخته می شود

جمعه 21 خرداد , 1400

نتفلیکس از ساخت اسپین‌آفی براساس سریال Castlevania خبر داده و اطلاعاتی را نیز در ارتباط با این انیمه منتشر کرده است.

انیمه Castlevania بزودی ساخته می شود

ماه گذشته بود که فصل چهارم انیمه Castlevania منتشر شد و نتفلیکس پیش از انتشار آن اعلام کرده بود که فصل چهارم این انیمه قرار است فصل پایانی آن باشد. این موضوع باعث ناامیدی طرفداران در آن زمان شد، اما نتفلیکس از ساخت آثار بیشتر در دنیای انیمه کسلوانیا خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت انیمه جدید این مجموعه اکشن و فانتزی تایید و اعلام شده است. در طول آخرین روز برنامه Geeked Week، نتفلیکس ساخت انیمه جدید کسلوانیا را تایید کرد که تمرکز این انیمه قرار است روی ریچر بلمونت (پسر سایفا و ترور) و ماریا رنارد، یکی از شخصیت‌های دنیای کسلوانیا باشد.

ساخت سری جدید انیمه Castlevania آغاز شده است که اتفاقات آن در فرانسه و در زمان انقلاب فرانسه یعنی در سال ۱۷۹۲ جریان خواهد داشت. همچنین تیم سازنده اسپین‌آف سریال Castlevania متشکل از کوین کویلد به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی، سم دیتز به‌عنوان کارگردان و آدام دیتز به‌عنوان دستیار کارگردان تشکل شده که پیش از این بخشی از تیم تولید سریال کسلوانیا بوده‌اند. البته وارن الیس، نویسنده و سازنده اصلی انیمه Castlevania قرار نیست برای ساخت سری جدید بازگردد، اما استودیو پاورس‌هوس مانند سریال اصلی وظیفه ساخت آن را بر عهده خواهد داشت.

بااین‌حال، در حال حاضر تصویر یا اطلاعات بیشتری مثل فهرست صداپیشگان یا تاریخ انتشار اسپین‌آف انیمه Castlevania در دسترس نیست. علاوه‌بر کسلوانیا، پاورهوس انیمیشن در همکاری با نتفلیکس در حال تولید انیمه Blood of Zeus و انیمه Masters of the Universe: Revelation نیز است و همچنین اخیرا قراردادی برای تولید انیمه Heaven’s Forest و انیمه Skull Island نیز با نتفلیکس امضا کرده است.

منبع: gamespot

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *