انیمیشن گرینچ با صداپیشگی بندیکت کمبربچ

انیمیشن گرینچ ، موجود سبز دوست داشتنی با صداپیشگی بندیکت کمبربچ در حال ساخت میباشد.

پروژه بازسازی گرینچ در سال ۲۰۱۶ توسط کمپانی یونیورسال به اطلاع عموم رسید. و اعلام شد بندیکت کمبربچ صداپیشگی این کاراکتر را به عهده خواهد داشت. اما تا همین چند روز پیش خبر خاصی از روند ساخت آن نبود. تا اینکه اولین پوستر مربوط به انیمیشن در ماه دسامبر توسط یونیورسال ارائه شد. و بالاخره چند روز پیش اولین تیزر از این موجود سبز دوست داشتنی برای طرفداران آن پخش شد. تا نیم نگاهی به بازگشت دوباره این کاراکتر به پرده نقره ای سینما داشته باشیم. و اطلاعات کوچکی از آن بدست آوریم.

درست است که بندیکت کمبربچ صداپیشه گرینچ است. اما در تیزر تبلیغاتی این کاراکتر صحبتی نمیکند. درواقع این تیزر به نوعی اشاره به المپیک زمستانی پیونگ یانگ داشته است. گرینچ به همراه سگ باوفایش بر روی صندلی خانه خود نشسته اند و در حال تماشای اسکیت روی یخ هستند. که گرینچ وارد رویا میشود ، رویایی که خودش را در حال اسکیت روی یخ میبیند. و همه مردم او را تشویق میکنند. با اینکه تیزر تنها ۳۰ ثانیه است و به نوعی صامت محسوب میشود. اما دیدن آن خالی از لطف نیست. به خصوص که کاراکتر گرینچ بسیار عالی به تصویر کشیده شده است.

در ساخت این انیمیشن کمپانی یونیورسال با استدیو ایلومینیشن همکاری کرده است. که آنها را با فرانچایز “من نفرت انگیز” میشناسیم. وظیفه کارگردانی این انیمیشن بر عهده پیتر کندلند و یرو کنی میباشد. و با توجه به پوستر منتشر شده ، گرینچ را یک بچه ناز و بامزه نشان میدهد. به نظر میرسد یونیورسال  قصد دارد نحوه گرایش گرینچ به نیمه تاریکش را قبل ار رسیدن به آن مرحله نشان دهد. به نوعی متفاوت از داستانهایی از او و دیدیم کارش دزدین کریسمس بود. معروف ترین آن لایو اکشن جیم کری در سال ۲۰۰۰ بود که احتمال آن را دیده اید.

این انیمیشن برای اکران در نوامبر سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است.

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *