اولین تصاویر سریال ابرقهرمانی Jupiter Legacy

یکشنبه 22 فروردین , 1400

مدتی پیش بود که بالاخره نتفلیکس اولین تریلر رسمی سریال Jupiter’s Legacy (میراث ژوپیتر) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد نمایش تصاویر زیادی از اتفاقات این سریال ابرقهرمانی و متفاوت جدید نتفلیکس بودیم.

اولین تصاویر سریال ابرقهرمانی Jupiter Legacy

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از سریال میراث ژوپیتر منتشر شده است. نتفلیکس به‌تازگی ۵ پوستر جدید از سریال Jupiter’s Legacy را منتشر کرده که در این پوسترها شاهد حضور خانواده سمپسون هستیم که نوشته‌ای در ارتباط با شرایط آن‌ها در سریال نیز در قسمت پایین پوستر قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

اتفاقات سریال Jupiter’s Legacy در دهه ۳۰ میلادی آغاز می‌شود که در طی آن گروهی با به‌دست آوردن قدرت‌هایی به اولین ابرقهرمان‌های جهان تبدیل می‌شوند. این سریال قرار است داستان چند نسل از یک خانواده ابرقهرمانی را دنبال کند که تمرکز آن روی خانواده سمپسون است که افراد ارشد خانواده در حال آموزش فرزندان خود هستند. اولین کمیک Jupiter’s Legacy توسط شرکت Image Comics در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۱۰ نسخه از این مجموعه کمیک نوشته و منتشر شده است.

اتفاقات سریال Jupiter’s Legacy در دهه ۳۰ میلادی آغاز می‌شود که در طی آن گروهی با به‌دست آوردن قدرت‌هایی به اولین ابرقهرمان‌های جهان تبدیل می‌شوند. این سریال قرار است داستان چند نسل از یک خانواده ابرقهرمانی را دنبال کند که تمرکز آن روی خانواده سمپسون است که افراد ارشد خانواده در حال آموزش فرزندان خود هستند. اولین کمیک Jupiter’s Legacy توسط شرکت Image Comics در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۱۰ نسخه از این مجموعه کمیک نوشته و منتشر شده است.

سریال میراث ژوپیتر اقتباسی از کمیک‌های مارک میلار، خالق دنیای کینگزمن و کیک-اس است که سانگ کیو کیم به‌عنوان شورانر در سریال Jupiter’s Legacy حضور داشته است و میلار نیز به وی در ساخت سریال کمک کرده است. طبق گفته میلار، نیمی از اتفاقات سریال میراث ژویپتر در دهه ۳۰ میلادی و مابقی آن در زمان حال جریان دارد و اتفاقات سریال صرفا روی یک دوره خاص تمرکز ندارد. جاش دوهامل، بن دنیلز، لسلی بیب، النا کومپوریس، اندرو هورتون، مت لنتر، مایک وید و تنیکا دیویس، از جمله بازیگرانی هستند در سریال Jupiter’s Legacy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: comicbookmovie

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *