اولین تصاویر نقش پنگوئن در فیلم The Batman با بازی کالین فارل

سه‌شنبه 1 بهمن , 1398

پس از اینکه تایید شد کالین فارل بازیگر نقش شخصیت منفی پنگوئن در فیلم بتمن (The Batman) است حالا جدیدترین تصاویر او منتشر شده‌اند و دارند به ما سرنخ‌هایی از ظاهر متفاوت او در نقش پنگوئن می‌دهند!

در این تصاویر کالین فارل با ظاهر متفاوتی ظاهر شده است. این عکس‌ها از او در لس آنجلس گرفته شده و نشان می‌دهد که او وزن زیادی اضافه کرده و موهایش را هم نقره‌ای رنگ کرده است. پس احتمالا ظاهر او در فیلم بتمن هم همین خواهد بود.

به تازگی مراحل ساخت و تولید فیلم The Batman در لندن به طور رسمی شروع شده است و اولین عکس‌هایی که از این فیلم منتشر شده رابرت پتینسون را نشان می‌داد. در یک تصویر شخصی هم می‌شد شخصیت پنگوئن را دید که بی‌شباهت به ظاهر الان فارل نیست اگرچه از نظر بدنی کمی فارل متفاوت است. اینجا می‌توانید تصویر فارل را ببینید:

دیگر بازیگرانی که همراه با فارل و رابرت پتینسون دارند در فیلم The Batman بازی می‌کنند عبارتند از زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل (کت‌وومن)، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو در نقش ادوارد نیگما (ریدلر)، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، پیتر سارسگارد در نقش هاروی دنت (دو چهره)، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون و جیمی لاوسون. کارگردان و نویسنده این فیلم مت ریوز است. کسی که فیلم‌هایی چون Let Me In (بگذار وارد شوم)، فیلم Dawn of the Planet of the Apes (طلوع سیاره میمون ها) و فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون ها) را کارگردانی کرده است.

فیلم The Batman قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران شود.

منبع: www.comicbookmovie.com

کالین فارل

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *