زمان و مکان‌های شروع فیلمبرداری فیلم Spider-Man 3

دوشنبه 30 دی , 1398

به گزارش کامیک بوک اخباری از زمان شروع فیلم‌برداری فیلم Spider-Man 3 و صحنه‌هایی که  قرار است فیلم درش ساخته شود منتشر شده است. همانطور که می‌دانید مهر امسال بعد از یک اختلاف دو ماهه میان والت دیزنی، مارول استودیو و سونی پیکچرز بالاخره تصمیم بر این شد که کاراکتر مرد عنکبوتی مجددا به دنیای سینمایی مارول بیاید و حداقل در دو فیلم حضور داشته باشد. یکی از این فیلم‌ها که همین قسمت سوم Spider-Man (اسپایدرمن) است. فیلم‌ یا فیلم‌های بعدی هم که هنوز مشخص نیستند.

حالا فعلا اخبار حول همین Spider-Man 3 تاب می‌خورند و در آخرین اخبار اطلاعاتی از مراحل ساخت و تولید Spider-Man 3 منتشر شده است. این فیلم Spider-Man 3 هنوز اسم مشخصی هم ندارد! فعلا فقط می‌دانیم که قرار است فیلمبرداری‌اش از ماه جولای ۲۰۲۰ (که در تیر یا مرداد ۱۳۹۹ می‌افتد) شروع شود. احتمالا فیلمبرداری تا نوامبر ۲۰۲۰ (آبان یا آذر ۱۳۹۹) طول بکشد و این مدت زمان برای فیلم‌برداری یک زمان استاندارد است.

یک چیز دیگر که می‌دانیم این است که Spider-Man 3 قرار است بیشتر مراحل فیلم‌برداری‌اش در استودیو فیلمسازی پاین وود آتلانتا انجام شود. این استودیو تا کنون مکان فیلم‌برداری بسیاری از فیلم های مارول بوده است. به جز این استودیو، مکان‌های دیگری مثل شهر نیویورک، لس آنجلس و کشور ایسلند هم در لیست مکان‌های فیلم‌برداری هستند.

مرد عنکبوتی

این دومین بار است که مارول می‌خواهد قسمتی از فیلمش را در کشور ایسلند فیلمبرداری کند. مارول قبلا بخش‌هایی از فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) را هم در ایسلند فیلمبرداری کرده است.

در مورد داستان فیلم هم فعلا فقط حدس و گمان وجود دارد. شاید فیلمبرداری بخش‌هایی از فیلم در ایسلند نشانه این باشد که شخصیت منفی کریون شکارچی هم در قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی حضور دارد. به جز حدس زده می‌شود که در داستان این فیلم مرد عنکبوتی بخواهد خودش را از دنیا مخفی کند. این حدس به خاطر پایان فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) شکل گرفته است و اینکه مرد عنکبوتی بخواهد خودش را مخفی کند تجاربی متفاوت نسبت به قسمت‌های قبلی برای مرد عنکبوتی خلق می‌کند.

در فیلم Spider-Man 3 قرار است مجددا تام هالند در نقش مرد عنکبوتی ظاهر شود. کارگردانی فیلم هم بر عهده جان واتس خواهد بود. اکران این فیلم هم برای ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (یعنی ۲۵ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. شما در مورد Spider-Man 3 چه نظری دارید و فکر می‌کنید چه اتفاقاتی درش بیفتد؟

منبع: www.comicbookmovie.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *