اعلام تاریخ پخش سریال The Walking Dead: World Beyond

یکشنبه 29 دی , 1398

پخش اولین فصل از سریال The Walking Dead: World Beyond که دومین سریال فرعی از دنیای مردگان متحرک است در فروردین ماه سال آینده خواهد بود. یعنی اینطور که شبکه ای ام سی (AMC) گفته پخش اسپین آف دوم سریال The Walking Dead (یعنی همین سریال The Walking Dead: World Beyond) قرار است از ساعت ۶:۳۰ دقیقه ۲۵ فروردین سال ۱۳۹۹ شروع شود. ضمنا اعلام شده که این سریال قرار است فقط در ۲ فصل ساخته شود.

همانطور که می‌دانید پایان یافتن کمیک The Walking Dead در سال ۲۰۱۹ رخ داد. حالا نسخه‌های تلویزیونی این دنیای زامبی ها دارند کارشان را توسعه می‌دهند. نیمه دوم فصل دهم سریال The Walking Dead قرار است اسفندماه امسال پخش شود و فصل ششم سریال Fear the Walking Dead هم قرار است در سال ۲۰۲۰ پخش شود.

The Walking Dead

اسفندماه پارسال بود که ناگهان شایعاتی پیرامون سریال جدید مردگان متحرک قوت گرفت. شایعاتی که با منتشر شدن تیزری از سریال The Walking Dead: World Beyond در مردادماه به حقیقت پیوستند. مهرماه هم اولین تریلر این سریال پخش شد و درش دنیا و شخصیت‌های اصلی سریال معرفی شدند.

اینطور که به نظر می‌رسد در سریال The Walking Dead: World Beyond نگاه‌ها بیشتر متمرکز روی کاراکترهای جوان است. کاراکترهایی که در یک دنیای آخرالزمانی رشد یافته‌اند بدون اینکه از آن‌ها مراقبت شود. این کاراکترها در حقیقت به زامبی‌های دنیای‌شان عادت کرده‌اند ولی تا قبل از اینکه اتفاقات سریال رخ بدهد تعامل خاصی با آن‌ها نداشتند. آن‌ها ناگهان تصمیم می‌گیرند که از پناهگاه‌شان بیرون بیایند و به دنبال ماجراجویی‌های خود در دنیای زامبی‌ها بروند.

بازیگرانی که در سریال زامبی محور The Walking Dead: World Beyond به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند عبارتند از: الکسا منصور، نیکولاس کانتو، آنت ماهندرو، هال کامپستن، نیکو ترترلا، جو هولت و علیا رویال. کارگردان اپزود اول سریال هم جوردن ووت رابرتز است. کسی که قبلا فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره جمجمه) را کارگردانی کرده است.

به جز این سریال می‌دانیم که سه اسپین آف سینمایی دیگر که برگرفته از دنیای The Walking Dead هستند در حال ساخته شدن است. فیلم‌هایی که گفته شده روی شخصیت ریک گرایمز (با هنرآفرینی اندرو لینکلن) تمرکز دانرد. اندرو لینکلن کسی است که درابتدای فصل نهم سریال مردگان متحرک بازیگر شخصیت اصلی داستان بود ولی بعد از مدتی پروژه را ترک کرد و جایش پر شد.

در مورد تاریخ اکران اولین فیلم The Walking Dead هم فعلا خبری نیست. اولین تیزر این فیلم در پنل مجموعه مردگان متحرک در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۹ پخش شد. اندرو لینکلن هم اخیرا در حالی دیده شده که انگار دارد با اسلحه تمرین می‌کند. پس اینطور که به نظر می‌رسد عوامل فیلم سخت در حال کار کردن هستند ولی خبری بروز نمی‌دهند! شما در مورد اسپین آف های فیلم The Walking Dead و سریال The Walking Dead: World Beyond چه نظری دارید؟

منبع: www.gamespot.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *