تایکا وایتیتی و کارگردانی قسمت جدید فیلم جنگ ستارگان

شنبه 28 دی , 1398

خبرهای منتشر شده از گیم اسپات و هالیوود ریپورتر حکایت از مذاکرات کمپانی والت دیزنی و لوکاس فیلم با تایکا وایتیتی دارند. آن‌ها می‌خواهند تایکا وایتیتی قسمت جدید فیلم Star Wars را کارگردانی کند. تایکا وایتیتی یک کارگردان نیوزیلندی است که آثار درخشانی چون فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگنارروک)، فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی) و فیلم What We Do In The Shadows (آنچه ما در سایه‌ها انجام می‌دهیم) را در کارنامه‌اش دارد. بنابراین گزینه مناسبی برای این کار محسوب می‌شود.

از نتیجه این مذاکرات اطلاعات بیشتری وجود ندارد. تهیه کننده قسمت جدید فیلم جنگ ستارگان احتمالا کوین فایگی (رییس مارول استودیو) باشد. آخرین فیلم از سه گانه جنگ ستارگان فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) بود. فیلمی که فروش جهانی‌اش به بیش از یک میلیارد دلار رسید و پس از آن دیگر خبری از فیلم های جنگ ستارگان نبود تا حالا که دارد اخبار مذاکرات پیرامون ساخت قسمت جدید به گوش ما می‌رسد. فیلمی که احتمالا در سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت اول از سری بعدی فیلم های جنگ ستارگان قرار بود بر عهده دیوید بنیاف و دی. بی. وایس باشد. کسانی که سازندگان سریال موفق Game of Thrones (بازی تاج و تخت) بودند. آن‌ها وقتی دیدند که قرار است تمرکزشان روی قردادشان با نتفلیکس باشد فهمیدند که نمی‌توانند با این پروژه همکاری داشته باشند. پس همانطور که می‌بینید نویسنده این قسمت جدید هم هنوز مشخص نیست!

جنگ ستارگان

به جز این سه‌گانه‌ای که داریم درباره‌اش صحبت می‌کنیم یک سه‌گانه دیگر از جنگ ستارگان وجود دارد که رایان جانسون کارگردانی‌اش را بر عهده گرفته است. (رایان جانسون کسی است که فیلم Star Wars: The Last Jedi – جنگ ستارگان: آخرین جدی را کارگردانی کرده بود.) و وضعیت آن هم هنوز مشخص نیست!

شاید بشود در این بی‌خبری‌ها دل‌مان را به توییت های مختلف تایکا وایتیتی خوش کنیم! توییت هایی که شاید او در واکنش به خبر کارگردانی‌اش برای فیلمی از سری فیلم‌های جنگ ستارگان منتشر کرده است. به هر حال کارهای او کم نیستند و او در هر توییتش به یک چیزی اشاره می‌کند. او قسمت آخر از فصل اول سریال The Mandalorian (ماندالوریان) را هم کارگردانی کرده است و در این سریال برای شخصیت دروید IG-11 صداپیشگی کرده است.

جدیدترین شاهکار او فیلم خرگوش جوجو (JoJo Rabbit) با بازی اسکارلت جوهانسون است. فیلمی که توانست نامزد دریافت ۶ جایزه اسکار بشود و یکی از این جایزه‌ها جایزه بهترین فیلم سال است. فیلم بعدی تایکا وایتیتی فیلم Next Goal Wins (هدف بعدی پیروزی) است که پاییز امسال اکران می‌شود. فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) هم از کارهای بعدی اوست که قرار است ۱۴ آبان ۱۴۰۰ (۵ نوامبر ۲۰۲۱) اکران بشود. گفته شده که کارگردانی فیلم Akira (آکیرا) را هم قرار است وایتیتی انجام بدهد.

با این اوصاف او سرش خیلی شلوغ است! آیا می‌تواند کارگردانی قسمت جدید از فیلم های جنگ ستارگان را به خوبی انجام بدهد؟ نظر شما در این باره چیست؟

منبع: www.gamespot.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *