اولین تصویر از انیمه سریالی Splinter Cell

شنبه 22 خرداد , 1400

شبکه‌ی نتفلیکس نخستین تصویر از انیمه‌ی سریالی Splinter Cell را منتشر کرد که نسخه‌ی مُسن سم فیشر را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

اولین تصویر از انیمه سریالی Splinter Cell

با استناد به تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه‌ی نتفلیکس در جریان رویداد Geeked Week تصویری از انیمه‌ی سریالی مورد انتظار Splinter Cell (اسپلینتر سل) منتشر کرد که با همکاری یوبیسافت و دریک کولستاد، خالق مجموعه فیلم‌های John Wick (جان ویک) ساخته می‌شود. این تصویر سم فیشر، کاراکتر اصلی مجموعه را با سیمای خشن و ریش‌های مشهود سفید رنگ به نمایش می‌گذارد و نشان از این دارد که در انیمه‌ی Splinter Cell شاهد نسخه‌ی مُسن‌تر این کاراکتر خواهیم بود. شما می‌توانید در ادامه تصویر مورد بحث و توییت نتفلیکس را مشاهده کنید.

اولین تصویر از انیمه سریالی Splinter Cell

این هم نخستین تصویر از انیمه Splinter Cell که با اقتباس از مجموعه بازی‌های پُرفروش یوبیسافت ساخته می‌شود. دریک کولستاد، خالق مجموعه‌ی جان ویک در مقام نویسنده در این پروژه حضور دارد.

با اینکه جزئیات انیمه‌ی سریالی Splinter Cell هنوز مخفی نگه داشته می‌شود، اما می‌دانیم که استودیوهای سان کریچر و فاست وظیفه‌ی تولید آن را برعهده دارند. به‌جز دریک کولستاد که می‌دانیم به‌عنوان نویسنده در پروژه حضور دارد، هیچ اطلاعاتی از تیم سازنده و صداپیشه‌های آن در دست نیست. انتظار می‌رود که مایکل ایرون‌ساید باری دیگر برای صداپیشگی کاراکتر سم فیشر بازگردد، اما این موضوع تابه‌حال تأیید یا تکذیب نشده است. این هنرپیشه‌ی کانادایی در ۵ نسخه‌ی اول بازی Splinter Cell به‌عنوان صداپیشه‌ی سم فیشر فعالیت می‌کرد، اما نتوانست به بازی Splinter Cell Blacklist برسد و بعدها برای تکرار این نقش در بسته‌ی الحاقی دو بازی مختلف Ghost Recon بازگشت.

منبع: gamespot

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *