اولین تیزر تریلر فیلم Black Widow

پنج‌شنبه 14 آذر , 1398

اولین تیزر تریلر فیلم Black Widow (بیوه سیاه) که از آخرین ماجراجویی ناتاشا رومانوف (با بازی اسکارلت جوهانسون) می‌گوید منتشر شد. در این تریلر ما می‌بینیم که ناتاشا رومانوف بالاخره می‌خواهد با گذشته‌اش روبرو شود. او اول با خواهر ناتنی‌اش یلنا ملاقات می‌کند و بعد رد گاردین و ملینا را می‌بینیم که مثل یک خانواده در کنار هم هستند و پس از سال‌ها دوباره بهم نزدیک شده‌اند.

فیلم Black Widow قرار است وقایعی در بازه زمانی بعد از اتفاقات فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و قبل از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) را نمایش بدهد. در حقیقت موضوع فیلم بیوه سیاه بر این نکته استوار است که بلک ویدو می‌خواهد قبل از بازگشت آخرین ماموریت مستقلش را هم انجام بدهد. شما می‌توانید این تریلر را از یوتیوب تماشا کنید:

www.youtube.com

همانطور که می‌بینید یک لحظه شخصیت تسک مستر هم دیده می‌شود. در طول این تریلر می‌بینیم که صحنه‌های اکشن نمای خوبی دارند و انگار از مجموعه فیلم جیسون بورن الهام گرفته شده‌اند. مارول استودیو به جز این تریلر یک پوستر جدید هم از فیلم Black Widow منتشر کرده است که می‌توانید آن را ببینید:

در فیلم بیوه سیاه اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف (بلک ویدو)، دیوید هاربر در نقش الکسی شوتساکف (رد گاردین)، ریچل وایس در نقش ملینا (آیرون میدن)، فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، او.تی. فاگبنلی در نقش ریک میسون، ویلیام هرت در نقش ژنرال تاندربولت راس و ری وینستون ظاهر شده‌اند ولی هنوز کسی نمی‌داند چه کسی بازیگر نقش تسک مستر است. کارگردان Black Widow کیت شورتلند است کسی که پیش از این فیلم Somersault (پشتک) را کارگردانی کرده است. فیلم بیوه سیاه قرار است ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱ می ۲۰۲۰) اکران شود.

منبع: www.gamespot.com

بیوه سیاه

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *