اولین فیلم ترکیبی جدید X-Men مارول

یکشنبه 25 خرداد , 1399

مارول اعلام کرده است نخستین فیلم ترکیبی بزرگ تاریخ فیلم های X-Men مارول با نام X of Swords تمام شخصیت های X را در دهه ۹۰ با یکدیگر در یک فیلم همراه می کند.”یکی از کارهای جالب ما که اکنون قادر به انجام آن هستیم را تولید می کنیم، زیرا خط X را مستقر کرده ایم و واقعاً می دانیم برنامه ی آینده مان چیست، به همین دلیل می توانیم موارد مختلفی را امتحان کنیم.” . “X of Swords یک فیلم درباره ی مدارس قدیمی است که با تمام خط های داستانی پیچیده می شود. این تقریباً مانند فصل های یک داستان است. “

به یاد داشته باشید که، هیکمن خط X-Men مارول را با House of X و Powers of X دوباره زنده کرد. و X of Swords نیز از عدد رومی X را نیز نشان می دهد. در جایی که Powers of X چهار دوره مقیاس نمایی را مورد بررسی قرار داده است،  X of Swords به شدت دلالت بر تمرکز عرفانی دارد (ده شمشیر در کارت تاروت عالی نیست – این مرد را به صورت چهره ای دراز کشیده روی زمین با ده شمشیر در پشت خود نشان می دهد.)

همانطور که او برای HoX / PoX اینکار انجام داد، مارک بروکس قطعه تبلیغاتی بسیار جالبی را برای X of Swords ترسیم کرده است. می توانید به تصویرنگاهی بیندازید، اما به شما هشدار داده شود: گذشته از تصویر، با توجه به بیشتر فیلم های Dawn of X اسپویلرهایی در این پوستر وجود خواهند داشت، زیرا سعی می کنیم ببینیم چه کسی روی این قطعه است، و تقریباً مهمتر از همه اینکه این شخصیت ها چه شمشیری را در دست دارند.

مردان ایکس

در تصویر برخی از شخصیت های معروف فیلم های مردان ایکس را می توان دید:

  • Eye Boy که در Wolverine و X-Men underrated جیسون آرون حضور داشت و قرار است به عنوان بخشی از لی ویلیامز و X-Factor دیوید بالدون ظاهر شود. در داستان های قبلی از Trevor به عنوان بخشی از تیم که در مورد مرگ های جهش یافته ها تحقیق می کند حضور دارد، بنابراین می توان پروتکل های رستاخیز را آغاز کرد. او نوعی شمشیر چشم دارد.
  • گرگون، رهبر سابق گروه “دست” که در گذشته قیام کرد و مغز ولورین را به عنوان عامل دست شستشو داد. از زمان پیوستن به جهش یافته ها در کراکوا، به گرگون شخصاً توسط لوگان توصیه شد که یکی از چهار کاپیتان بزرگ کراکوآ مسئول محافظت از شورای حاکم جهش یافته هنگام خروج از جزیره باشد. او شمشیر Godkiller را که از زمان حضور در مخفیگاه جنگجویان مخفی هکمن حمل می کند در اختیار دارد.
  • جان گریکرو، که قبلاً یکی از Maruders Sinister بود، و دوست داشت که عضو Hellions شود، این شخصیت از استعدادهای خود در جنگ پیروی می کند و دارای قدرت های مرتبط با فناوری است. او نوعی اسلحه دارای فن آوری بالا را در اختیار دارد.
  • برایان بردوک، کاپیتان پیشین انگلیس، او را نمی توان کاملا در دسته ی نیروهای جهش یافته قرار داد اما در تصویر دیده می شود در حالی که شمیر مایت را در دست دارد.

منبع: denofgeek.com

محصولات مرتبط

۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *